Việc làm DR.JOY VIỆT NAM

Cập nhật 26/11/2024 10:49
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DR.JOY VIỆT NAM
HR &Admin cum Complaince Manager
DR.JOY VIỆT NAM 4.2★
5 đánh giá 23 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 20/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Management

- Overall control HR & Admin operation. , Update legal documents related to labor law.

2. Administration - office

- Organize the implementation of office administrative work, clerical, communication and information confidentiality in the company.

- Managing corporate legal records.

- Support for Board of Directors in handling administrative procedures, local administrative issues (labor registration, temporary residence registration, ...).

3. Human Resources:

- Develop, update information, draft and complete documents, processes, regulations, policies, ... and control the implementation.

- Maintain the implementation of the rules and regulations of the employees in the company, creating a professional and safe working environment.

- Checking monthly payroll, payslip make annual reports

- Handling of industrial relations issues.

- Carry out disciplinary measures for employees disciplinary violations.

- Stand out directly or coordinate with relevant departments to resolve internal conflicts, labor disputes, ...

4. Recruitment / training / policy

- Ensuring human resource needs for all departments in the company.

- Develop, update, review, and follow up company policy, procedure and regulation.

- Ensure that the labor contract and documents related to labor relations are established in accordance with the provisions of law, kept and ready for reference when necessary.

5. Security, labor safety, fire prevention and labor hygiene:

- Monitor and activities on health, safety and environment affairs.

- Work with authorities to solve problems related to labor, occupational safety, labor hygiene, environmental sanitation and fire safety, ...

6. Be in charge of implementation of customer assessments:

- Establish, implement and maintain a system of compliance with standards according to the minimum requirements of social responsibility for suppliers of customers.

- Carry out inspections and preparations for customers to come to assess the factory.

- Contact, reply to customer emails, make reports, fill out forms according to customer requirements.

- Establish and draft procedures and policies according to Vietnamese law, according to factory reality, accordingto customer requirements.

- Be in charge of receiving customers to assess aspects of social responsibility, labor, environmental health and safety.

- Plan training and organize training sessions for employees on customer standards, labor laws, fire prevention, first aid, medical examination and treatment, etc.

7. Detailed jobs will be discussed more in interview.

Yêu Cầu Công Việc

-          Education : Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related

-          Good English (4 skills) and computer skills

-          Good organizational skills and attention to detail., Strong analytical and problem-solving and leadership skills.

-          Careful, honest, agile, proactive, good negotiator, good communicator, able to work in a team, work independently.

-          5 years of experience in admin & HR and complaince manager, preferably in the backpack, bag or garment industry.

-          Sex : Female / Age : 35 up ( từ 35 tuổi trở lên)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
241 Hung Loc Quarter, Hung Dinh Ward, Thuan An Town, Binh Duong Province, Viet nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 35 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DR.JOY VIỆT NAM
DR.JOY VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Zone 3 và Zone 4, Tầng 16, tòa nhà Văn phòng 789, số 147 đường Hoàng Quốc Việt, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế

Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.

Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.

Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.


Review DR.JOY VIỆT NAM

4.2
5 review

09/11/2024
Java Developer tại Hà Nội

Quy trình phỏng vấn tốt

13/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái

10/11/2023
Trưởng phòng nhân sự tại Hà Nội

Tốt

Những nghề phổ biến tại DR.JOY VIỆT NAM

Bạn làm việc tại DR.JOY VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DR.JOY VIỆT NAM

DR.JOY VIỆT NAM

Click để đánh giá