About Company:
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary:
Assist Senior Account Manager to deliver volume and revenue and other objectives in assign accounts by selling in Sales
Development objectives and Initiatives established during the AOP and build sustainable strategic partnership with customers via JBP. Develop, closely follow up and execute agreed business programs, leverage effiecient call coverage and ensure all assigned accounts comply with SPVB performance standards and commitments.
Job Responsibilities
- Grow Volume, revenue and share in assigned accounts
- Develop, sell and execute effective CDAs with idenified customers as alignement with AM/SAM
- Develop and keep updated an account plan to the SPVB standard: develop specific standards for merchandising range, promotions activitites for accounts to enhance brand image and gain share
- Develope initiatives in assigned accounts to improve the business performance
- Call on all customer wiring assignments as planned
- Provide pre & post execution evaluation of marketing programs and communicate to location
- Ensure to achieve 5 points scorecard
- Monitor performance and compliance to CDAs, taking corrective action when necessary
- Ensure fast solution for smooth operation when there is changes from customers or from SPVB: payment, supply chain
- Setting objecives and tracking results
- Set clear objectives that are consistent with company goals with alignment with AM/SAM
- Ensure clear communication and aherence of pricing and promotions to internal and external
- Review progress vs objectives on a bi-weekly basis
- Identify & Win new business Identify and evaluate new business opportunities (new distribution/new customers) & develop SPVB products in new accounts in assigned location with effective CDA, alignement with AM/SAM
- Others
- Coordinate with OPE & Blueforce to execute daily sales operation in assigned location
- Lead problem solving and address team issue
- BA degree in any disciplines, major in Economics/ Commerce/ Marketing are preferred.
- Experienced On-premise channel (Food, Beer…), 02 years minimum
- Good channel/customer/industry insight
- Good understanding of selling & distribution system
- Good functional skills including: analytical/logical skill & negotiation skill
- Good interpersonal skills: communication, strategic influencing and presentation skill
- Solutions & results oriented, customer service oriented
- Ability to handle complexity
- Good commands of English
- Strong computer , work with system (DMS, SAP…)
CÔNG TY TNHH EMI ASIA VIỆT NAM Sản xuất bo mạch cho màn hình hiển thị, bo mạch cho thiết bị thương mại, bo mạch cho máy tính, bo mạch cho thiết bị y tế.Là một công ty toàn cầu có trụ sở tại Hồng Kông, Trung Quốc và Việt Nam, các dịch vụ hoàn chỉnh, chuyên môn đã được chứng minh và sự đầu tư liên tục của EMI vào cơ sở vật chất mới và máy móc đẳng cấp thế giới đảm bảo mang lại trải nghiệm tuyệt vời từ đầu đến cuối. Cách tiếp cận hiệu quả của chúng tôi đối với dịch vụ khách hàng bao gồm việc hiểu rõ sản phẩm của chúng tôi và chiến lược kinh doanh của đối tác, điều này cho phép chúng tôi đáp ứng các yêu cầu riêng mà họ đưa ra với sự hỗ trợ và giải pháp tùy chỉnh. Từ một nguyên mẫu duy nhất đến sản xuất số lượng lớn, khách hàng của chúng tôi được đảm bảo mức độ chuyên nghiệp và chu đáo cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động vui chơi, giải trí,
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1982 và có trụ sở chính tại Santa Ana, California, Express Manufacturing, Inc. (EMI) là một tổ chức đáng tin cậy do gia đình sở hữu và điều hành, cung cấp các dịch vụ sản xuất điện tử cao cấp cho các OEM cùng với lượng khách hàng rộng lớn và đa dạng
Mission
- EMI cam kết giải quyết các thách thức liên quan đến Giới thiệu Sản phẩm Mới và nhằm mục đích cung cấp thời gian phát triển tốt nhất, đáp ứng mục tiêu chi phí sản phẩm theo yêu cầu của khách hàng. Để hợp lý hóa quy trình, EMI có dây chuyền NPI chuyên dụng với thiết bị hiện đại giúp hoàn thành công việc trong thời gian giao hàng được yêu cầu.