Các phòng ban đang tuyển dụng tại RỒNG Á CHÂU

Tài chính - Kế toán
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải

Việc làm RỒNG Á CHÂU

Cập nhật 07/03/2025 10:18
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GIAO NHẬN THƯƠNG MẠI RỒNG Á CHÂU
Senior Specialist - Sales Admin
RỒNG Á CHÂU
54 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Vincom Đồng Khởi,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

About Buymed

Buymed is a leading healthcare technology company revolutionizing the procurement and distribution of medical supplies. Our innovative platform connects medical institutions with suppliers, enhancing efficiency and ensuring timely access to essential resources. We are dedicated to fostering a culture of innovation, collaboration, and growth. Join us to make a significant impact in the healthcare industry.

1. Tender document monitoring and processing:

  • Monitor tender information from Departments of Health, hospitals, and clinics.
  • Purchase tender documents (if required) and coordinate with partners to complete tender participation documents.

2. Product portfolio management:

  • Finalize the product portfolio for tenders, ensuring timely resolution of related issues.
  • Collaborate with partners to process product portfolio information for tender and procurement plans.

3. Customer and sales team support:

  • Address customer inquiries related to products.
  • Coordinate with the sales team to develop plans for sourcing new suppliers.

4. Supplier management:

  • Manage the current supplier list.
  • Work with suppliers to evaluate, monitor weekly and monthly sales, and prepare periodic reports.

5. Tender process management:

  • Manage and support the successful execution of tender processes, including the number of tenders participated in, tender value, and tender results.

6. Reporting and planning:

  • Consolidate work plan reports on a weekly and monthly basis.
  • Develop area management plans, provide tools, and organize promotional activities to enhance product awareness among customers.

7. Other assigned tasks:

  • Perform tasks as directed by the Board of Directors, Department Head, or direct supervisor.

Yêu cầu công việc

  • College/University graduate, preferably in fields related to Business Administration, Pharmacy, Economics, etc.
  • At least 4 years of experience in Sales Admin or at least 1 - 2 years business support in the tendering sector.
  • Strong communication, problem-solving, and teamwork skills.
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Quyền lợi được hưởng

Work Environment: Buymed is an Equal Opportunity Employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.

Salary and Benefits:

  • Salary Negotiation: Opportunities for salary discussions and adjustments based on performance and market conditions.
  • Annual Performance and Salary Review: Regular evaluations to discuss performance and adjust compensation as needed.
  • Social Insurance: Comprehensive social insurance coverage based on full salary.
  • PVI Insurance: Coverage through PVI Insurance for added security and peace of mind.
  • Medical Checkup: Regular health checkups to ensure your well-being.
  • Annual Leave: 15 days of paid annual leave to support work-life balance.
  • Parking Allowance: Financial support for parking expenses.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GIAO NHẬN THƯƠNG MẠI RỒNG Á CHÂU
RỒNG Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Asia Dragon là một công ty thuộc ngành Giao nhận -  Vận Tải được thành lập vào năm 2009. Chuyên dịch vụ khai báo thủ tục hải quan, vận chuyển quốc tế và nội địa đa phương thức.
  • Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giao nhận, được phân bổ tại các nhà máy, cảng biển, sân bay và vùng trọng điểm các khu công nghiệp Đồng Nai, Bình Dương, Bình Phước...thực hiện công việc giao nhận, thủ tục khai báo hải quan thuộc nhiều loại hình xuất nhập khẩu kinh doanh, gia công, sản xuất xuất khẩu, phi mậu dịch….
  • Phương châm " lợi ích của khách hàng là nhiệm vụ của chúng tôi ", Asia Dragon luôn cố gắng mang lại cho Quý khách hàng sự an tâm, tin tưởng với nghiệp vụ và cách làm việc chuyên nghiệp, luôn lắng nghe những ý kiến đóng góp đầy thiện chí, cũng như những lời phê bình nghiêm túc để chúng tôi nâng cao chất lượng phục vụ, nâng cao sức cạnh tranh, để mang lại sự phục vụ tốt nhất đến Quý khách hàng.

Những nghề phổ biến tại RỒNG Á CHÂU

Bạn làm việc tại RỒNG Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RỒNG Á CHÂU

RỒNG Á CHÂU

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo