Mô tả công việc
- Negotiate / offer inspection services and rate to clients.
- Search and develop new clients.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Organize sales visits to clients.
- Make customer survey and record their feedback.
- Maintain good relationship with clients through calling, email and visiting.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Search other competitors' rate & performance.
- Handle for collection of new clients and key clients as assigned by Direct Manager
- Submitting the weekly and monthly report to Direct Manager
- Other tasks as requested by the Direct Manager
Yêu cầu công việc
- Fluent English (Comprehensive in Writing and Speaking).
- At least 01-year experience in Sales, Business Development or similar roles.
- Experience in B2B transaction is preferrable
- Interest in service-related business.
- Patience, client-oriented, and commercial awareness.
- Ability to work independently as well as collaboratively.
- Good at interpersonal skill.
- Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave
Yearly review
Công ty TNHH giao nhận và vận tải đa quốc gia ACT (ACT Logistics) được thành lập năm 2010 là doanh nghiệp liên doanh trẻ, giàu tiềm năng trong lĩnh vực giao nhận vận tải. Hiện nay, công ty đã có văn phòng giao dịch tại các vùng kinh tế năng động của cả nước Hà Nội, Đà Nẵng, Hải Phòng, TP.Hồ Chí Minh cùng với đó là hệ thống đại lý quốc tế rộng khắp. Chính điều này là một lời thế rất lớn của công ty góp phần thúc đẩy hoạt động giao nhận vận chuyển hàng hóa xuất nhập khẩu thuận lợi tới bất kỳ khu vực nào trên thế giới. Chúng tôi đã ký kết hợp đồng với các hãng hàng không Viet Nam Airlines, Asian Airlines, Hong Kong Airlines, Japan Airlines, Singapore Airlines, … và tự hào là thành viên của FIATA, WCA, VFFA, VCCI, VLA .
Đến với chúng tôi, quý khách hàng sẽ được hưởng những dịch vụ tốt nhất về giá cả , thời gian và chất lượng.