Việc làm Hyosung Việt Nam

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Support Engineer
Hyosung Việt Nam
3.8
6 đánh giá 60 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 14/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

Headcounts: 06
Project Introduction
Includes analytics, computing, database, mobile, networking, storage and web. To establish cloud service, one of the keys is have the Identities ready in the Cloud.
Azure Security support team belongs to Microsoft CSS Cloud & Enterprise Business Unit. This position under Azure Security support team is responsible for delivering Azure Security Service and support to our global customers with the ultimate satisfaction.
The engineer is responsible for support delivery, working with customers to resolve complex technical customer issues on the Microsoft Azure Platform. In addition, the engineer will focus on determining technical support scenarios, supportability asks, support workflow adjustments for Azure Security components; identifying required tools, cloud access, training, processes or capabilities for support to assess issues. Need to closely collaborate with engineering, operations and other CSS engineers.

Azure Security team takes charge in Endpoint Security, Threat Analytics, Infrastructure solutions, Information Protection and involving products like Defender for Cloud, Microsoft Sentinel, Information Protection, Key Vault, Defender for Endpoint, Windows Defender, Defender for Cloud App and Defender for Identity, which use machine learning, big data.....to secure endpoint devices, apps and other resources in various security scenes.
Main Responsibilities
1. Technical services & Responsiveness
• Drive the communication with the customer to deliver desired solutions in response to customers’ concerns.
• Effective Communication & Collaboration
• Identify the right resource to collaborate with to work toward the final solutions.
• Collaborate with cross-group peers both proactively and reactively.
2. Operational Precision
• Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.
• Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed.
• Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors, maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and new Azure technology training.
3. Training & Readiness
• Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs.
• Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training.
• Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long-term career plans.
• Make effective technical presentations, both internal and external. Your skills and experience/Opened to all Levels
Qualifications:
• Bachelor's degree in computer science, Electronic Engineering or equivalent experience.
• Excellent communication skills, collaboration skills, self-motivation and must have a strong team spirit.
• Must have strong verbal and written English skills.
• A minimum of 1–3 year IT experience and demonstrate aptitude for providing superior customer service in politically charged environment.
• Strong analytical logic thinking knowledge of one or two of the following domains: Network, Cyber security Collection products. Familiarity with OS Internals concepts (Windows, Linux, etc.), Storage, Active Directory and Security Understanding of Virtualization concepts and virtual system administration, in-depth knowledge of VMware/Hyper-V as a plus.
• Knowledge of Microsoft Azure Platform services (as a plus) Microsoft Azure architecture and its components (Fabric, Compute, Storage, etc.) Azure Platform development and deployment concepts

Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Hyosung Việt Nam
Hyosung Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Đường N2, KCN Nhơn Trạch 5, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch

Công ty TNHH Hyosung Việt Nam thuộc 100% vốn đầu tư của tập đoàn Hyosung Hàn Quốc, được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007 với 3 nhà máy chuyên sản xuất các loại sơi vải mành – nguyên liệu làm lốp xe ô tô, sợi Spandex, sợi nylon, sợi thép và các loại sợi khác. Nhà máy Hyosung Việt Nam đang tọa lạc tại đường N2, KCN Nhơn Trạch 5 với tổng diện tích đầu tư là 68 ha và hơn 3.500 nhân viên. Hiện tại, Hyosung Việt Nam đã có sản lượng tại Việt Nam và trở thành thương hiệu nổi tiếng trên thế giới về chất lượng cũng như sản lượng. Với môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động cùng chế độ phúc lợi tốt cũng như các chương trình training trong và ngoài nước, Hyosung Việt Nam được đánh giá là một trong những môi trường tốt nhất cho sự phát triển năng lực tiềm ẩn của nhân viên. Tính đến tháng 4/2013, tổng mức vốn đầu tư của công ty đạt hơn 141 triệu USD, đồng thời doanh nghiệp này cũng đã tăng quy mô sản xuất từ 13.300 tấn sản phẩm/tháng lên 14.200 tấn sản phẩm/tháng.'

Chính sách bảo hiểm
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2007: Thành lập công ty

Mission:

Hyosung đẩy mạnh sự đổi mới chất lượng và phát triển các công nghệ mang tính độc quyền dựa trên niềm tin rằng“ Năng lực công nghệ chính là năng lực cạnh tranh” .

Những nghề phổ biến tại Hyosung Việt Nam

Bạn làm việc tại Hyosung Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hyosung Việt Nam

Hyosung Việt Nam

Click để đánh giá