Mô tả công việc
- Create PO in ERP for receipt, Co- ordinate with Logistics team to arrange shipment arrive at mill without any extra cost.
- Follow up the delivery schedule to ensure timely fulfillment of orders.
- Work with suppliers to place orders after getting approval by management, based on weekly/monthly procurement plan.
- Arrange the LC issuance and handle other paper works related LC process.
- Follow up purchase orders and shipment arrival progress and solve related issues for customs clearance, deposit arrangement, free time, other arising local charge …
- Work with supplier on other relevant issues after shipment: container repairing charge and quality claim settlement…
- Follow up with QC department to inspect raw material’s quality.
- Perform other duties as requested by the superior.
- Contact suppliers to getContact suppliers to get the quotation and update trend pricing weekly the quotation and update trend pricing weekly.
Yêu cầu công việc
- Proficient in office computer skills.
- English is fluently (listening, speaking, reading, writing).
- Education: University.
- Experience: 2- 3 years at the same position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 00:55:02
Interflour Việt Nam, 100% vốn FDI, là một phần của Tập đoàn Sản xuất và Nhà máy Bột lớn nhất thế giới. Công ty vận hành nhà ga ngũ cốc thuộc sở hữu tư nhân đầu tiên và cơ sở hạ tầng kho/lưu trữ hiện đại cung cấp dịch vụ lưu trữ ngũ cốc cho Công ty và khách hàng của Công ty. Interflour cam kết làm việc theo nhóm và nhân viên của mình, đồng thời áp dụng Hệ thống đánh giá hiệu suất để đo lường và ghi nhận thành tích của nhân viên, đồng thời cung cấp các phản hồi mang tính xây dựng, các chương trình đào tạo và phát triển cho nhân viên, giúp nhân viên phát triển và tăng trưởng cá nhân.