Mô tả công việc
- Assist guest with table reservation
- Speak with guests and staff using clear and professional language
- Handling guest complains
- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability
- Ensures that restaurant standards and SOP‘s are consistently implemented
- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential
- Take an active role in coaching and developing junior staff
- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage
- Have at least 2 year of experience in the same position in 4* hotels or higher
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Công Ty TNHH Kanacare Việt Nam được thành lập ngày 15/8/2017, với bề dày hơn 4 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Dược phẩm, Thực phẩm chức năng và Mỹ phẩm, Kanacare mang trong mình sứ mệnh “Mang sản phẩm chất lượng tốt nhất đến tay khách hàng”, góp phần nâng cao hình ảnh và giá trị của các sản phẩm “Made in Việt Nam” trong lĩnh vực y tế, chăm sóc sức khỏe.