Các phòng ban đang tuyển dụng tại Kế Toán AGS
Việc làm Kế Toán AGS
Cập nhật 12/12/2024 20:10
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng

Assistant Front Office Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển:
28/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM
Mô tả công việc
POSITION STATEMENT:
An Assistant Front Office Manager assists in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through check-out.
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES:
As Assistant Front Office Manager, you will assist in supervising the Front Office Team to ensure that Team Members are well-prepared and well-informed to deliver Guests an exceptional experience from check-in through to check-out. An Assistant Front Office Manager is responsible for managing the first impressions of our Guests and therefore, must perform the following tasks to the highest standards
• Assist the Head of department with Team Members performance issues in compliance with company policies and procedures
• Assist the Head of department with recruiting, managing, training and developing the Team Members
• Assist the Head of department with setting departmental objectives, work schedules, budgets, policies, and procedures
• Assist the Front Office Manager to oversee the entire Front Office operation to maintain high standards
• Assist the Front Office Manager to evaluate levels of Guest satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement
• Ensure regular and VIP Guests are recognized and that the Front Office department operates with a sales attitude and promotes the hotel brand's loyalty scheme
• Allocate work duties to Supervisor/Team Members
• Maximize room occupancy at best rates and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities.
• Conduct monthly communication meetings, in the absence of the Head of department, and produce minutes.
• Monitor the appearance, standards, and performance of the Department Team Members with an emphasis on training and teamwork
• Have knowledge of the department procedures and standards; ensure the implementation all department procedures and standards
• Have a good understanding and ensure the team understanding of the Hotel’s emergency procedures, Hotel security, fire regulations and all health and safety legislation and ensure implementation of those related to your department
• Carry out any other reasonable task set by the Hotel's Management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement
- Professional working environment with opportunities to learn and grow
Yêu cầu công việc
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILL AND ABILITY
Assistant Front Office Managers serving Hilton brands are always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values that follow:
• 2-3 years of related experience
• 2+ years of management or supervisory experience
• Knowledge of departmental and hotel operations
• Ability to read, write, and speak English language to communicate effectively
• Ability to exercise judgment in evaluating situations and in making sound decisions
• Excellent leadership, interpersonal and communication skills
• Strong organizational, planning and analytic skills
• A passion for delivering exceptional levels of Guest service
• Ability to work under pressure
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in a luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Apply via hoteljob.vn
Khu vực

Kế Toán AGS
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 12, Harbour View Tower, 35 Nguyễn Huệ, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Công ty TNHH Kế toán và Kiểm toán AGS hoạt động trong lĩnh vực tư vấn và cung cấp dịch vụ Kế toán và Kiểm toán, Thuế, Tư vấn quản lý, chuyển đổi và tái cơ cấu doanh nghiệp,... Khách hàng của AGS là các Doanh nghiệp Nhật Bản đang hoạt động và dự định sẽ thành lập tại Việt Nam. Vượt qua sự khác biệt về quốc gia, văn hóa, ngôn ngữ, pháp luật, chúng tôi kết nối mọi người thông qua làm việc cùng nhau trong lĩnh vực kế toán, thuế, kiểm toán . Xây dựng hình ảnh chuyên nghiệp, luôn không ngừng học hỏi và sẵn sàng đương đầu thử thách mới đồng thời cải thiện kĩ năng giao tiếp bằng việc chia sẻ kiến thức cho khách hàng và đồng nghiệp.
Review Kế Toán AGS
2.5
27 review
14/04/2021
★
★
★
★
★
Kế toán nội bộ
tại Hồ Chí Minh
Công ty đào tạo cho intern lẫn NV chính thức rất tốt, lương cơ bản thấp (CTT
09/02/2021
★
★
★
★
★
Kế toán nội bộ
tại Hồ Chí Minh
Đào tạo TTS tốt nhưng phúc lợi không cao (CTT)
22/04/2021
★
★
★
★
★
Kế toán nội bộ
tại Hồ Chí Minh
Công ty đào tạo tốt, lương không cao, một sếp hiền và một sếp dữ (CTT)
Những nghề phổ biến tại Kế Toán AGS
Bạn làm việc tại Kế Toán AGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Kế Toán AGS
Click để đánh giá