Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.
- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.
- Monitor system performance and alerts in real-time, taking immediate action on any anomalies or issues.
- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.
- Support tracks tickets until successfully resolved.
- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps-based on resolved incidents.
- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.
- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.
- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.
- Report to Team Leader.
Yêu cầu công việc
- Have 1-3 years of experience in IT Support position.
- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.
- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.
- Experience in network, server, database, and application monitoring.
- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).
- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.
- Good communication skills.
- Be able to solve technical problems for non-specialists.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Intermediate English communication and writing.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.
CÔNG TY TNHH NHỰA KHÁNH PHONG PLASTICS được thành lập từ năm 2018 chuyên sản xuất sản phẩm phục vụ nông lâm ngư nghiệp: Màng phủ, bạt lót ao nuôi tôm cá, bạt chống thấm bãi rác, lót hồ trữ nước, làm muối,…. và các bao bì size lớn ( cho nội thất, chai lọ, bao bì công nghiệp khác,…) Các sản phẩm bao bì nhựa, màng PE, túi PP, PE, HDPE cung cấp cho các khách hàng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Các chính sách về bảo hiểm bắt buộc, trợ cấp, khám sức khỏe, điều kiện làm việc,…và các phúc lợi khác theo yêu cầu của luật lao động được tuân thủ chặt chẽ và vì chính lợi ích của nhân viên.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí:
- Dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- Thể thao & các hoạt động ngoài trời;
- Các hoạt động khác tại văn phòng;
Lịch sử thành lập
-
Công ty Khánh Phong được thành lập từ năm 2018 chuyên sản xuất sản phẩm phục vụ nông lâm ngư nghiệp: Màng phủ, bạt lót ao nuôi tôm cá, bạt chống thấm bãi rác, lót hồ trữ nước, làm muối,.... và các bao bì size lớn
Mission
Với mong muốn phát triển công ty và phục vụ nhiều khách hàng tốt hơn, chủ đầu tư đã bỏ nhiều tâm huyết và mong chờ một nhà xưởng được thi công với chất lượng tốt, sử dụng lâu dài và phải đạt tiến độ hoàn thành trong vòng 5 tháng.