Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Customer Support (30%)
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
· Prepare, improve guideline for users
Operation (60%)
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.
Yêu Cầu Công Việc
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
-Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
-Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
-Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
-Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
-Excellent communication and interpersonal skills.
-Good command of spoken and written English.
-Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
-Strong analytical thinking and problem-solving skills.
-Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.
-Ability to work independently and as part of a team.
-Excellent attention to detail and commitment to quality.
-Able to support Hotline on public holidays and weekends.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH NHỰA KHÁNH PHONG PLASTICS được thành lập từ năm 2018 chuyên sản xuất sản phẩm phục vụ nông lâm ngư nghiệp: Màng phủ, bạt lót ao nuôi tôm cá, bạt chống thấm bãi rác, lót hồ trữ nước, làm muối,…. và các bao bì size lớn ( cho nội thất, chai lọ, bao bì công nghiệp khác,…) Các sản phẩm bao bì nhựa, màng PE, túi PP, PE, HDPE cung cấp cho các khách hàng trong và ngoài nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Các chính sách về bảo hiểm bắt buộc, trợ cấp, khám sức khỏe, điều kiện làm việc,…và các phúc lợi khác theo yêu cầu của luật lao động được tuân thủ chặt chẽ và vì chính lợi ích của nhân viên.
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí:
- Dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- Thể thao & các hoạt động ngoài trời;
- Các hoạt động khác tại văn phòng;
Lịch sử thành lập
-
Công ty Khánh Phong được thành lập từ năm 2018 chuyên sản xuất sản phẩm phục vụ nông lâm ngư nghiệp: Màng phủ, bạt lót ao nuôi tôm cá, bạt chống thấm bãi rác, lót hồ trữ nước, làm muối,.... và các bao bì size lớn
Mission
Với mong muốn phát triển công ty và phục vụ nhiều khách hàng tốt hơn, chủ đầu tư đã bỏ nhiều tâm huyết và mong chờ một nhà xưởng được thi công với chất lượng tốt, sử dụng lâu dài và phải đạt tiến độ hoàn thành trong vòng 5 tháng.