Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*We are looking for PE Assistant Manager (facilities management) who is willing to work with the detailed description below:
- Monitor, follow and evaluate the performance of equipment, infrastructure, facilities systems and energy saving in Company as well as give improvement and optimization actions if needed
- Monitor and cooperate closely with contractors in repairing and maintaining facilities in accordance with standards and regulations of safety and cost
- Take responsibility for the installation, relocation and improvement of equipment and facilities to meet company's business activities
- Ensure equipment and facilities systems meet government's regulations and standards of health - safety - environment
- Make and implement the overall maintenance plan of facilities systems to ensure smooth operation
- Work closely with all relevant departments to solve problems caused by the operation of equipment and facilities systems
- Supervise and implement fire prevention and fighting in the factory, and coordinate with authorities to organize fire prevention and fighting training for employees
*Benefits:
- Receive 100% salary (including probation month period)
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Health insurance 24/24
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan
- In addition, various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree with 3-4 years of experience in similar position of facility/ maintenance management
- Intermediate English level and good command of MS Office
- Good planning and organizing skills
- Strong communication, coaching, problem-solving and decision-making skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 34 - 45
- Lương: Cạnh tranh
CarOn Holdings là hệ thống dịch vụ ô tô trực thuộc Tập đoàn Minh Việt Toàn Cầu với định hướng phát triển và trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ ô tô tiêu chuẩn 5S. Chúng tôi triển khai kinh doanh các sản phẩm dịch vụ trong hệ sinh thái như: Chuỗi Trung tâm dịch vụ ô tô 5S – CarOn 5S, CarOn Care, CarOn Mobile, CarOn Edu, CarOn Shop, CarOn Wash và CarOn Market.
Sau hơn 4 năm thành lập và phát triển, tới nay đội ngũ nhân sự đã vượt mốc 100 CBNV. Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để mang lại những giá trị thiết thực cho khách hàng và góp phần vào sự phát triển chung của toàn xã hội. Với quan điểm “nhân sự là xương sống”, cũng là yếu tố then chốt quyết định sự thành bại của một doanh nghiệp, chúng tôi đặc biệt chú trọng đến việc tìm kiếm nhân sự phù hợp để đồng hành và góp phần vào sự phát triển bền vững của Công ty.