- Support the sales team: Provide administrative assistance to the sales team by managing and organizing sales-related documents, reports, and data.
- Sales reporting: Prepare sales reports, analyze data, and generate sales performance metrics for management review.
- Database management: Maintain and update customer databases and systems to ensure accurate and up-to-date customer information.
- Sales support: Collaborate with other departments such as marketing, finance, and operations to provide support in achieving sales objectives and resolving issues.
- Project coordination: Coordinate sales activities such as scheduling appointments, managing calendars, and arranging meetings or travel arrangements for the sales team.
- Other tasks to support the team as per Line Manager's request
- University or College graduate
- Experience in sales support or a similar role: min 1 year
- Communication: Intermediate
- Problem-solving: Intermediate
- Collaboration: Intermediate
- Ability to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines in a fast-paced sales environment.
- Proficiency in Microsoft Office Products (Excel, PowerPoint, Word).
- Good English proficiency is a plus
CarOn Holdings là hệ thống dịch vụ ô tô trực thuộc Tập đoàn Minh Việt Toàn Cầu với định hướng phát triển và trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ ô tô tiêu chuẩn 5S. Chúng tôi triển khai kinh doanh các sản phẩm dịch vụ trong hệ sinh thái như: Chuỗi Trung tâm dịch vụ ô tô 5S – CarOn 5S, CarOn Care, CarOn Mobile, CarOn Edu, CarOn Shop, CarOn Wash và CarOn Market.
Sau hơn 4 năm thành lập và phát triển, tới nay đội ngũ nhân sự đã vượt mốc 100 CBNV. Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để mang lại những giá trị thiết thực cho khách hàng và góp phần vào sự phát triển chung của toàn xã hội. Với quan điểm “nhân sự là xương sống”, cũng là yếu tố then chốt quyết định sự thành bại của một doanh nghiệp, chúng tôi đặc biệt chú trọng đến việc tìm kiếm nhân sự phù hợp để đồng hành và góp phần vào sự phát triển bền vững của Công ty.