1.Key accountabilities include:
- Be a recognized expert/SME for Adobe Analytics, Adobe Customer Journey Analytics within the bank.
- Act as a lead point of contact for any customer engagement or digital sales squad
- Use a range of metrics to assist with monitoring and evaluation of the performance of the digital campaigns and digital channels in order to inform decision making and influence business and design processes
Work closely with Data Analyst to implement improvements to the sourcing and accuracy of data.
- Build trusted advisor relationships with our digital sales squads and business stakeholders.
- Gain an in-depth knowledge of the digital campaign process, app and website architecture, online business model, and online marketing strategy.
- Provide advisory to key stakeholders with industry best practices & recommendations throughout the implementation process.
- Technical writing and PowerPoint presentation creation
2.The Ideal candidate
- Must have: Strong in analytics reporting tool such as GA or AA and experienced in mobile and web tracking
- Strong analytical, data management and data insights & visualization commercial experience
- Understanding of customer analysis and performance analysis
- Degree qualified in a business and/or quantitative discipline.
- Excellent presentation and communications skills both written and verbal
- A passion for analytics and its applications in the real world.
- Nice to have: some experience in analytical and visualization software such as Power BI or Tableau
3.Key challenges
- Delivering sophisticated analysis and projects to the required standards and timeframes, given the need to rapidly understand and integrate information and adapt in an often fast changing environment
- Providing clear analytical advice using multiple sources of data within tight timeframes.
4.Key relationships
- Digital sales squads
- Digital marketing
- Data and business intelligence
5.Location
- Hanoi: 06 Quang Trung, Hoan Kiem, Hanoi
- Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District1, Ho Chi Minh City
CarOn Holdings là hệ thống dịch vụ ô tô trực thuộc Tập đoàn Minh Việt Toàn Cầu với định hướng phát triển và trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực dịch vụ ô tô tiêu chuẩn 5S. Chúng tôi triển khai kinh doanh các sản phẩm dịch vụ trong hệ sinh thái như: Chuỗi Trung tâm dịch vụ ô tô 5S – CarOn 5S, CarOn Care, CarOn Mobile, CarOn Edu, CarOn Shop, CarOn Wash và CarOn Market.
Sau hơn 4 năm thành lập và phát triển, tới nay đội ngũ nhân sự đã vượt mốc 100 CBNV. Chúng tôi luôn nỗ lực không ngừng để mang lại những giá trị thiết thực cho khách hàng và góp phần vào sự phát triển chung của toàn xã hội. Với quan điểm “nhân sự là xương sống”, cũng là yếu tố then chốt quyết định sự thành bại của một doanh nghiệp, chúng tôi đặc biệt chú trọng đến việc tìm kiếm nhân sự phù hợp để đồng hành và góp phần vào sự phát triển bền vững của Công ty.