Mô tả công việc
People
Develops and implements procedures to govern the engineering supervisor duties, sees to it that all operational equipment are running well base on operational standard and technician on duty are assigned to make the hotel operations smooth and effective.
Check all technicians on duty are in proper and orderly appearance
Assign the job to all technicians on duty base on priority of job
Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known.
Financial
Reviews proposed capital expenditure authorization requests (CEA) forms pertaining to POMEC, and makes appropriate recommendations
Assists in Engineering contract analysis
Guest Experience
Handles guest complaints, claims and problem solving of all aspect related to the engineering equipment.
Carry out any minor repairs to guest rooms or public areas
Follow up sudden function or sudden request of equipment in order to meet guest satisfaction
Responsible Business
Manage the consumption of electricity, water and gas by controlling the operation hours of chiller, boiler and solve of the leaking water tap ASAP.
Supports and initiate programs for the improvement procedures and the reduction of energy and utility costs
Analyses and monitors energy costs and expenditures for the department
Accountability
Supervises department colleagues including maintenance staff/ Boiler attendant/trade man/handyman.
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Vocational Certificate in Engineering or equivalent
- 1 year of relevant experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH MẮT VIỆT GROUP tự hào về dịch vụ khách hàng cùng đội ngũ nhân viên bán hàng chuyên nghiệp, kỹ thuật viên khúc xạ chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm. Trang thiết bị máy móc hiện đại, mang đến hiệu quả tối ưu. Đi cùng các dịch vụ đo khám mắt và vệ sinh tròng gọng miễn phí. Hệ thống Mắt Việt với hơn 30 cửa hàng rộng khắp. Hơn các thương hiệu thời trang nổi tiếng trên thế giới với cam kết 100% về chất lượng.
Chính sách bảo hiểm
-
Được tham gia BHXH, BHYT và các chế độ phúc lợi khác theo Luật Lao động và quy định Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, nghỉ mát hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 27/11/2017
Mission
Triết lý lấy khách hàng làm trung tâm của Mắt Việt: không chỉ là một khẩu hiệu – đó là một thực tế. Với đội ngũ chuyên gia kỹ thuật viên tận tâm và nhân viên tư vấn khách hàng giàu kinh nghiệm hoạt động 24/7, 365 ngày trong năm, Mắt Việt sẵn sàng trợ giúp mọi câu hỏi và thắc mắc về việc mua kính trên trang web.