Các phòng ban đang tuyển dụng tại MAX EAGLE

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Giáo dục

Việc làm MAX EAGLE

Cập nhật 14/12/2024 15:10
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MAX EAGLE
Customer Service Support (Intern)
MAX EAGLE
42 việc làm 23 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: INTERN
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About the job:

With a customer experience-first mindset, the Customer Service Support team will provide product and service information to resolve any issues that may arise for our customers. Your role is to ensure that customers enjoy a delightful online shopping experience across all brand touchpoints. As a Customer Service Support representative, you must be an excellent communicator, offering helpful information and assistance to customers. This role offers a hybrid work arrangement.


Job Responsibilities:

  • Manage customer interactions through chat across assigned brands on various platforms (Shopee, Lazada, TikTok), handling inquiries and resolving complaints.
  • Collaborate closely with E-Commerce Associates to develop in-depth product knowledge for accurate responses.
  • Regularly check order information in the system to know delivery status.
  • Responds promptly to customer inquiries, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Manage all consumer communication across ecommerce platform and social media.
  • Communicates and coordinates with internal team as necessary.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.


Requirements:

  • Open to final-year students who are available for night shifts (6:30 pm – 10:30 pm) and 1 of 2 weekends (Sat or Sun).
  • Exceptional verbal and written communication skills.
  • Attention to detail, adaptability and strong problem-solving skills.
  • Understanding of consumer behavior and interest in working in an e-commerce environment.
  • Customer-centric with a service-oriented mindset.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10, tòa nhà Vincom Center, số 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1

Công ty cổ phần Max Eagle phân phối chính hãng các sản phẩm của tập đoàn Matxi Corp với các thương hiệu KIS22, MATXI HEALTH,... Quý khách yên tâm về chất lượng và nguồn gốc sản phẩm.

Những nghề phổ biến tại MAX EAGLE

Bạn làm việc tại MAX EAGLE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAX EAGLE

MAX EAGLE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo