Thời Trang Tổng Hợp GTF

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thời Trang Tổng Hợp GTF

Cập nhật 11/11/2025 21:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Content & PR Executive
Thời Trang Tổng Hợp GTF
270 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/04/2025
Hạn nộp hồ sơ: 15/05/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Core Purpose of the Job:

  • To manage and execute content and public relations strategies across digital channels, enhancing brand presence and engagement.
  • To develop and implement effective social media campaigns, analyze performance, and collaborate with internal and external stakeholders.

Areas of Responsibility:

1. Social Media Management:

  • Oversee daily operations of social media channels including Facebook, Instagram, and YouTube.
  • Adapt and optimize content for different social media platforms to maximize engagement and reach.

2. Campaign Planning and Execution:

  • Plan and execute social media and digital marketing campaigns, including both organic and paid strategies.
  • Develop creative concepts and ideas for social media campaigns and ensure timely implementation.

3. Content Development:

  • Create and manage high-quality content for various digital platforms.
  • Write compelling and engaging content that aligns with brand messaging and objectives.

4. Performance Monitoring and Reporting:

  • Measure and analyze the performance of social media campaigns and provide reports on key metrics.
  • Use insights to optimize content and campaign strategies for better results.

5. Collaboration:

  • Work closely with internal teams and external partners, including agencies, KOLs, and communities, to launch campaigns effectively.
  • Coordinate with stakeholders to ensure campaigns are delivered on time and within budget.

6. Trend Analysis:

  • Identify and analyze trends and insights to target customers effectively.
  • Monitor competitor activities and adapt strategies based on market insights.

7. Assigned-Budget Management:

  • Manage and allocate the budget for social media activities, ensuring cost-effective use of resources.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2 years in social media management with familiarity in platforms such as Google, Facebook, Instagram, Zalo, and LinkedIn.
  • Strong content creation and management skills with the ability to adapt content for different social media channels.
  • Positive, result-oriented with a strong drive for excellence and a willingness to learn and expand into other areas of digital marketing.
  • Strong administrative and organizational abilities with the capability to handle multiple tasks under pressure.
  • Excellent written communication skills in both English and Vietnamese.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Thời Trang Tổng Hợp GTF Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
163 đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd)  – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997

Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.

Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Bạn làm việc tại Thời Trang Tổng Hợp GTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Tổng Hợp GTF

Thời Trang Tổng Hợp GTF

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo