Thời Trang Tổng Hợp GTF

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Hành chính

Việc làm Thời Trang Tổng Hợp GTF

Cập nhật 11/11/2025 21:59
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Retail Buyer - Fashion / Sports Retail
Thời Trang Tổng Hợp GTF
270 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

To manage buying and product selection for the assigned brand. The role ensures timely product availability, optimal inventory levels, and alignment with sales and profitability goals.

1. Seasonal Buy

  • Product Selection: For all own retail channels
  • Define seasonal SKU count (min – max) for each retail channel based on category performance, planograms, product flows, store capacities & brand’s stories
  • Identify and select products through analyses of category sales, inventory, principal’s directions & local market’s needs
  • Channel Segmentation: Define clear store rankings & product placements to ensure each retail channel has adequate product types, colors, key launches & volume to maximize sales
  • Shipments: Ensure timely and accurate communication with relevant PICs regarding order status, deliveries, defectives and inventory needs.

2. Demand Planning & Data Management

  • Collaborate with Planning to ensure buying decisions align with demand forecasts and inventory strategies (OTB)
  • Provide input on forecast adjustments, stock needs, and replenishment plan
  • Ensure accurate and up-to-date product master data & seasonal buy consolidation

3. Merchandise & Inventory Management

  • Conduct weekly allocations based on sales performance, stock split & initial allocations to all channels for new shipments based on assortment plans
  • Conduct pricing strategies to ensure internal in-take margins (%GP), follow principal’s guidance & gain competitive advantage versus other brands
  • Optimize the merchandise mix to achieve sales/ gross profit (GP) targets, supervise inventory to minimize overstock and improve sell-through performance.
  • Collaborate with LOG to oversee PO management, inbound & outbound, stock transfers, shipment labels, & supply plans to ensure accurate tracking and stock availability.

4. Sales & Promotion Analysis

  • Conduct analysis on channel performance, retail operations KPIs & inventory to timely & effectively adjust category mix & volume or propose promotional actions
  • Conduct simulations for promotional periods based on assortment, sales trends, category performance & inventory to ensure the landing %GP & sales targets

5. Cross-Functional Collaboration

  • Partner with other departments to ensure alignment on inventory, promotions, and issue resolution related to purchasing and supply chain activities.

6. Reporting & Analysis

  • Provide daily, weekly, and monthly reports on sales, inventory, PO status, and shipments to inform strategic decisions.

Yêu Cầu Công Việc

  • 1-2 years of progressive experience in Retail Buying, preferably within Sports & Fashion Retail industry.
  • Strong understanding of retail purchasing, product assortment, and supplier management.
  • Proficiency in Microsoft Excel for managing inventory and purchase orders.
  • Strong negotiation and relationship-building skills with brands.
  • Able to analyze market trends and sales data to inform buying decisions.
  • Capable of managing multiple tasks and product launches efficiently.
  • Flexible in a fast-paced, dynamic retail environment.
  • Team-oriented with strong cross-functional and external collaboration abilities.
  • Proficiency in English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF)
Thời Trang Tổng Hợp GTF Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
163 đường Phan Đăng Lưu, Phường 01, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Supersports là tên gọi đầu tiên của Công ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Thời Trang Tổng Hợp (GTF Co., ltd)  – Nhà bán lẻ & phân phối thương hiệu các mặt hàng về thể thao hàng đầu tại Thái Lan và Việt Nam. Được thành lập tại Thái Lan vào năm 1997

Supersports Việt Nam là một hệ thống thuộc tập đoàn Central Retail hoạt động theo hai hình thức bán lẻ chính: Cửa hàng bán lẻ đồ thể thao của các thương hiệu khác nhau có tên là “Supersports” & Cửa hàng chuyên biệt thương hiệu như Crocs hay New Balance.

Sở hữu hơn 1200 địa điểm phân phối với hơn 20 thương hiệu thể thao chính thức khác nhau trên khắp thế giới như Crocs, New Balance, Fila, Umbro, Adidas, Nike,... Supersports mang đến rất nhiều lựa chọn về giày dép và quần áo, máy tập thể dục và phụ kiện thể thao mang đến sản phẩm chất lượng tốt nhất cho các tín đồ đam mê thể thao tại Việt Nam.


Những nghề phổ biến tại Thời Trang Tổng Hợp GTF

Bạn làm việc tại Thời Trang Tổng Hợp GTF? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Tổng Hợp GTF

Thời Trang Tổng Hợp GTF

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo