Mô tả công việc
- Maintains guest satisfaction by ensuring all facilities and services provided meet The Grand Ho Tram’s standard.
- Maintains business relationships with clients and provides excellence in customer service.
- Composes and types of routine correspondence.
- Maintain confidentiality of sensitive materials.
- Greets scheduled visitors and directs them to appropriate area or person.
- Prepare proposal and contract letters.
- Must be able to meet the attendance guidelines of the position and adhere to departmental and company policies.
- Work harmoniously and professionally with co-workers and supervisors.
- Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
- Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
- May be required to perform other duties required by management.
Quyền lợi được hưởng
- Accident Insurance 24/7/ Bảo hiểm tai nạn 24/7
- Monthly Service Charge/ Phí phục vụ hàng tháng
- Annual health check/ Khám sức khỏe hàng năm
Yêu cầu công việc
- Two - Four years of working experience required.
- College/ University degree is required.
- Proven experience with computers, sales system and business software.
- Must present a well-groomed appearance.
- Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally. Fluent in English is required
- Strong communication skills, both oral and written. Must be able to prepare effective written reports.
- Demonstrated record of superior guest service.
- Previous experience in planning of meetings, conventions, and events required.
- Knowledge of sales, service, use of facilities and function space required.
- Demonstrated strong organizational and time management skills.
- Ability to interpret a variety of instructions furnished in written, oral, diagram or schedule form.
- Excellent decision-making, problem-solving and follow up skills.
- Ability to respond to and handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
- Strong understanding and appreciation of the concept of luxury and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
liên hệ Hotline: 0913 339 773 để biết thêm chi tiết
Cimigo là tập đoàn chuyên về lĩnh vực Nghiên Cứu Thị Trường hoạt động trên khắp khu vực châu á Thái Bình Dương có trụ sở tại các nước: Hong Kong, Indonesia, India, Macau, Singapore, Việt Nam.
Cimigo sẽ cho bạn biết điều gì là phù hợp với khách hàng mục tiêu của bạn, để bạn có thể nhanh chóng đưa ra những lựa chọn tốt nhất.
Các chuyên gia nghiên cứu thị trường của Cimigo tại Việt Nam sẽ giúp bạn có những lựa chọn tốt hơn.
Cimigo Nghiên cứu thị trường Việt Nam sẽ tìm ra những cơ hội bạn cần để tận dụng, đồng thời giảm thiểu rủi ro vốn có trong các lựa chọn mà bạn phải đối mặt.
Các quyết định thương mại và tiếp thị của bạn sẽ luôn liên quan đến các lựa chọn. Đội ngũ nghiên cứu thị trường của Cimigo sẽ đảm bảo bạn luôn có cơ sở và lấy khách hàng làm trung tâm. Cimigo đặt tiếng nói của khách hàng vào trung tâm cho quá trình đưa ra quyết định của bạn.