Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Responsible for coordinating the daily activities in the Housekeeping office and assist in the communications between the different Housekeeping areas and with other departments.
JOB SPECIFIC TASKS
• Ensure that all requests from “Personal Guest Service” is handled promptly and properly logged.
• Work closely with the Reception to ensure correct room status at all times.
• Issues, receives, records and controls all Housekeeping pagers.
• Handle, record and follow up on loan items and extra supplies to guests. Conduct monthly inventories of on-loan items, pagers.
• Record status of daily attendance for all Housekeeping associates.
• Prepare monthly reports as required. Render assistance to respective
• Housekeeping sections, Linen/Uniform, Floors, Public Areas, Laundry in preparing their monthly reports and inventories.
• Review and update the monthly Housekeeping Manning Guide.
• Know how to use computer and support the office work if possible.
• Co-ordinate work progress of Pest Control Personal, Machine & equipment repairs and Grounds and Garden from external company.
• Keep good communication with other departments.
• Assume other duties assigned by Executive Housekeeper.
• Assist with the preparation of staff duty rosters
• Assist with maintaining up-to date staff records
• Deliver high quality service to guests
• Ensure guest needs and reasonable requests are met
• Seek opportunities to continually improve guest service, by reporting guest comments
• Take appropriate action to resolve guest complaints
• Promote the hotel products and services
• Access and use Housekeeping computer programs
• Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
• Adhere to hotel cleaning and maintenance programs
• Ensure a high level of cleaning is maintained in your work area
• Ensure all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis
• Carry out other tasks as directed by your supervisors
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least once year two years-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Cimigo là tập đoàn chuyên về lĩnh vực Nghiên Cứu Thị Trường hoạt động trên khắp khu vực châu á Thái Bình Dương có trụ sở tại các nước: Hong Kong, Indonesia, India, Macau, Singapore, Việt Nam.
Cimigo sẽ cho bạn biết điều gì là phù hợp với khách hàng mục tiêu của bạn, để bạn có thể nhanh chóng đưa ra những lựa chọn tốt nhất.
Các chuyên gia nghiên cứu thị trường của Cimigo tại Việt Nam sẽ giúp bạn có những lựa chọn tốt hơn.
Cimigo Nghiên cứu thị trường Việt Nam sẽ tìm ra những cơ hội bạn cần để tận dụng, đồng thời giảm thiểu rủi ro vốn có trong các lựa chọn mà bạn phải đối mặt.
Các quyết định thương mại và tiếp thị của bạn sẽ luôn liên quan đến các lựa chọn. Đội ngũ nghiên cứu thị trường của Cimigo sẽ đảm bảo bạn luôn có cơ sở và lấy khách hàng làm trung tâm. Cimigo đặt tiếng nói của khách hàng vào trung tâm cho quá trình đưa ra quyết định của bạn.
Review Công ty MTV Cimigo
Công ty tốt, có quy trình phúc lợi, lương thưởng rõ ràng