Mô tả công việc
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.
Yêu cầu công việc
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.
Quyền lợi được hưởng
Quảng Nam
Công ty TNHH MTV Thép VAS An Hưng Tường (VAS An Hưng Tường) được thành lập từ năm 1998 với ngành nghề kinh doanh sản xuất phôi thép và thép thành phẩm các loại. Sau hơn 21 năm hình thành và phát triển, từ một công ty chỉ cung ứng được một dải sản phẩm hẹp là thép hình với công suất nhỏ, đến nay VAS An Hưng Tường đã phát triển và lớn mạnh không ngừng.
Công ty là đơn vị cung cấp các sản phẩm thép chất lượng được các đối tác trong và ngoài nước đánh giá cao. Với đội ngũ cán bộ kỹ thuật không ngừng lớn mạnh và có chiều sâu, máy móc thiết bị liên tục được cải tiến, đầu tư mới với trình độ công nghệ hiện đại, tổng công suất sản xuất phôi thép của Công ty đã đạt 500.000 tấn/năm, công suất cán thép đạt 250.000 tấn/năm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BH Tai Nạn, BH Thất Nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ giải trí sau giờ làm việc
- Thể thao: Bóng đá, cầu lông,..
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 1998, thành lập công ty
- Năm 2022, đạt top 5 doanh nghiệp thép hàng đầu Việt Nam và Top 50 Doanh nghiệp Phát triển bền vững
Mission
- Trở thành một trong những nhà sản xuất thép hàng đầu tại Việt Nam, cung cấp các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và giá cả hợp lý, đồng thời góp phần vào sự phát triển bền vững của đất nước. Công ty cam kết thực hiện các hoạt động sản xuất và kinh doanh theo tiêu chuẩn chất lượng cao nhất và đóng góp cho sự phát triển của cộng đồng và xã hội.
Review THÉP VAS AN HƯNG TƯỜNG
- Công ty đang đang đi thuê văn phòng. Tới hết giờ hành chính thì bên toà nhà cắt máy lạnh. Những ai làm việc tăng ca sau 18h hoặc chiều thứ 7 thì xác định là hành xác: không có điều hoà - Công ty khá là gắt về các thủ tục hành chính và phong cách trình bày văn bản. Phải thực hiện đúng quy định. Sai thì bị phạt: trừ lương.(rv)
Chính sách nhân sự, phúc lợi không rõ ràng. Hôm trước đi làm, hôm sau bị cho nghỉ lúc nào không biết. Bởi vậy nên những người có năng lực cũng ngại cống hiến và dần ra đi(rv)