Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Recruitment Activities:
- Manage the full recruitment process, including sourcing, job posting, resume screening, interviews, and collaboration with hiring managers.
- Build and maintain a candidate pool through networking, referral activities, recruiting activities, and online/ media channels.
- Coordinate job fairs, manage vacancies, submit recruitment reports, and oversee onboarding to ensure a positive candidate experience.
- Administer and update recruitment databases, ensuring quality hires in the assigned area.
General HR Duties:
- Handle HR administrative tasks, including managing employee benefits, leave administration, payroll support, and maintaining accurate employee records.
- Assist in implementing HR policies, ensuring compliance with local labor laws, and supporting employee relations initiatives.
- Coordinate performance reviews, track employee progress, and assist in organizing training and development programs.
- Prepare HR-related communications, announcements, and reports for management review.
- Responsible for handling document approvals for the Hanoi office when requested.
Engagement Activity:
- Contribute to the development and execution of employee engagement initiatives to foster a positive workplace culture.
- Assist in organizing company events, team-building activities, and recognition programs.
Ad-hoc:
- Perform related duties and special projects as assigned by the manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education: Bachelor's degree in Human Resourcing or related field.
Experience: At least 1 year of experience in the recruitment position, mass recruitment experience preferred.
Work-related skills:
- Have knowledge about labor law.
- Experience in HR functions, especially Recruitment area.
- Computer soft skills.
Soft skills:
- Able to work under high-pressure environment and work efficiently to meet deadlines.
- Ability to work independently or good sense of team-work.
- Negotiation, communication, and interview skills.
- Good control of documents.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 23 - 35
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH MỸ NGHỆ CÁT ĐẰNG là một công ty được hình thành từ 100% vốn chủ sở hữu, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất, xuất khẩu và thương mại. Các sản phẩm chủ lực là sản phẩm nội thất, đồ trang trí, vật dụng bằng gỗ...
Hình thành từ năm 1989, trải qua gần 30 năm phát triển, hiện sản phẩm của chúng tôi đã xuất khẩu đi nhiều quốc gia trên toàn thế giới, các thị trường chính là Bắc Mỹ, Châu Âu, Trung Đông, châu Úc, Nhật Bản...Khách hàng của chúng tôi là các công ty, tập đoàn bán lẻ toàn cầu.
Bằng nhiều năm kinh nghiệm sản xuất và phân phối toàn cầu, chúng tôi ý thức được rằng chất lượng sản phẩm là yếu tố sống còn đối với doanh nghiệp, bởi vậy tất cả các nguyên liệu phục vụ cho sản xuất được kiểm duyệt đảm bảo chất lượng tốt nhất trước khi đưa lên dây chuyền sản xuất, ngoài ra chúng tôi cũng áp dụng các quy trình kiểm soát chất lượng một cách nghiêm ngặt.