Mô tả công việc
• Ensure the restaurant/Casino bar runs according to established operating procedures.
• Oversee the cost effective and efficient operation of the F&B Outlet.
• Work closely with outlet manager to meet revenue objectives.
• Monitor the cleanliness and hygiene of all hardware, utensils and serving-ware.
• Maintain inventory control and order equipment and supplies within budget.
• Deliver high quality products and services to every guest.
• Address guests’ requests and handle complaints promptly and to their satisfaction.
• Conduct departmental training; test and correct any deviations from service procedures swiftly through on the job training.
• Schedule rosters and match manpower to business demands.
• Delegate duties and tasks fairly and equitably among the staff.
• Assist with staff hiring, coaching, motivating, counseling and evaluating.
• Conduct daily briefings and disseminate work related information to staff.
• Monitor staff’s attire & grooming according to company standards.
• Follow health and safety standards and strive for constant improvement to avoid health and injury hazards.
• Achieve highest standard through strict adherence to the hygiene and sanitation rules, responsible to the cleanliness of own outlet’s front of house and back of house working areas.
• Perform any other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Minimum of 2 to 3 year with F&B experience in a sizable and international hotel/casino.
- Minimum of 2 years of supervisory experience.
- Ability to communicate in Cantonese & English to deal with guests and internal staff from international countries, knowledge of Mandarin, Japanese or Korean is an advantage.
- Knowledge of POS Software, Microsoft.
- Good leadership, management and supervisory abilities.
- Customer service oriented, good communication and interpersonal skills, good salesmanship.
- Well-groomed, excellent hygiene, confident, friendly and polite.
- Team player who responds quickly to demands and thrives in a high-pressure work environment.
- Able to work on shifts and be flexible regarding work schedules according to business demands.
- Must be able to sit or stand for long periods of time while performing duties.
- Must be able to multi-task.
Yêu cầu hồ sơ
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.