Your Role
Your primary objective will be to support capacity + pricing procurement for regular as well as adhoc business + trade lanes by ensuring Carrier Management is a priority + key factor in gaining + retaining customers, always in alignment with policy. You will need to liaise with internal + external stakeholders while aligning the interests of each with our key objectives.
Your Responsibilities
- To lay out a procurement plan for assigned area of responsibility in alignment with larger initiatives.
- To evaluate current carrier share for key trade lanes, recommending optimization measures to maximize core carrier share.
- To evaluate opportunities to consolidate current volumes to achieve better yields and help optimize ANR, laying the foundation for future business development opportunities.
- To work with the procurement team in the promotion of consol / build up pallet deals, helping to create efficiencies in our long term procurement efforts.
- To evaluate carrier metrics + ensure volume allocations are in line with targets to support PCP program success.
- To monitor + push for maximization of volumes via our Gateways, to achieve better consol benefits as well as supporting cost management.
- Bachelor Degree in Economics, Import/ Export, Logistics, or related fields
- Having at least 2 years working experience in capacity/ pricing/ gateway in Air Logistics of Freight forwarding companies.
- Having good knowledge of foreign trade, forwarding and import/ export process
- Experienced in working & dealing with air lines.
- Customer orientation
- Good at communication, negotiation and time management skills.
- Good at Analytical & Organizing skills.
- Good command of English
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.