Việc làm PCCC TÂN LONG HẢI

Cập nhật 03/10/2024 21:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PCCC TÂN LONG HẢI
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
PCCC TÂN LONG HẢI
28 việc làm 13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc

Mô tả công việc

  • Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters. 
  • Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
  • Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
  • Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
  • Champion and protect IHG’s trusted reputation.
  • Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
  • Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
  • Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
  • Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary;
  • In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
  • Professional, international working environment;
  • Career development opportunities in IHG Group's hotel;
  • Discounted rooms in IHG hotels around the world.

Yêu cầu công việc

  • Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
  • At least 01-year related experience.
  • Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
  • Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
  • Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
  • Ability to overcome resistance to change.
  • Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
  • Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).

Yêu cầu hồ sơ

Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH PCCC TÂN LONG HẢI
PCCC TÂN LONG HẢI Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
304 AN DƯƠNG VƯƠNG, P.4, Q.5

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI VÀ DỊCH VỤ PCCC TÂN LONG HẢI có giấy phép thành lập số : 2671 GP/TLDN ngày 21 tháng 12 năm 1998 do UBND TP.Hồ Chí Minh cấp. Chúng tôi có gần 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực:Thiết kế, thi công, lắp đặt hệ thống báo cháy, chữa cháy tự động. Hệ thống cấp nước chữa cháy vách tường.Hệ thống thu lôi chống sét. Hệ thống camera quản lý, chống trộm, chống đột nhập. Kinh doanh các dụng cụ, thiết bị phòng cháy chữa cháy. Công Ty chúng tôi với các cán bộ kỹ sư giỏi nghiệp vụ chuyên môn, một đội ngũ công nhân kỹ thuật lành nghề có kinh nghiệm trong việc thiết kế thi công lắp đặt các hệ thống phòng cháy chữa cháy, chúng tôi đã làm hài lòng khách hàng của mình với chất lượng thiết bị và tiến độ thi công công trình, Công Ty chúng tôi đã thực hiện nhiều hợp đồng có giá trị và quy mô lớn được các chủ đầu tư đánh giá cao về chất lượng, kỹ thuật và mỹ thuật.

Những nghề phổ biến tại PCCC TÂN LONG HẢI

Bạn làm việc tại PCCC TÂN LONG HẢI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PCCC TÂN LONG HẢI

PCCC TÂN LONG HẢI

Click để đánh giá