A. POSITION SUMMARY
Support and advise P&CI Leader, Head of P&CI, Local Management and Functions in control monitoring and process improvement, in which supporting process owners to design, implement and monitor their processes and controls as well as managing Fraud and Risk to ensure efficiency of internal control environment.
B. MAIN RESPONSIBILITES
1. Internal Audit & Control Monitoring
- Skilled in leading strategies to monitor KPIs and performance metrics, particularly in compliance and control monitoring within data and business processes.
- Proficient in audit assignments and risk assessments, with experience from KPMG and other analytical roles.
- Experienced in regulatory compliance and internal controls within financial reporting environments.
2. Process & Control Management and Compliance
- Strong expertise in designing and documenting business processes, aligned with global frameworks and standards (e.g., SAP, Tableau, Power BI).
- Developed robust ETL processes, enabling consistent data quality and compliance.
3. Continuous Process Improvement
- Proven record of implementing Lean/Six Sigma methodologies.
- Delivered CPI projects for operational efficiency, such as optimizing data pipelines and fostering a data-driven culture.
4. Fraud Management
- Experience in projects requiring stringent compliance and preventive actions.
- Familiar with handling sensitive issues, such as monitoring and managing real-time data for brand safety.
5. Other Support
- Actively collaborated with internal and external auditors to ensure regulatory compliance and closure of findings.
- Played a consulting role in advising on operational concerns and aligning with strategic goals.
C. JOB REQUIREMENT:
• University graduating in Auditing and Accounting.
• Auditor's Certificate (CPA) - Ministry of Finance (Certificated Public Accountant), or CIA
• At least 5 year experiences in external and internal auditing & accounting.
• Understanding Business Operation and Risk Based Assessment.
• Have experiences on project of continuous process improvement
• Honest, careful, independent, objective
• Sharply to detect audit finding
• Conversant with spoken and written English.
• Good interpersonal, communication and presentation skills.
• Fluent in using PC software: MS office
CÔNG TY TNHH R-PAC VIỆT NAM đóng vai trò là tổ chức toàn cầu hàng đầu chuyên cung cấp các khái niệm thương hiệu, đồ họa, sản phẩm và giải pháp cho tất cả các đối tác trong chuỗi cung ứng bán lẻ. Đội ngũ sản xuất và dịch vụ giàu kinh nghiệm của chúng tôi làm việc với khách hàng để cung cấp các giải pháp thương hiệu từng đoạt giải thưởng từ ý tưởng đến thực hiện. Trong gần 30 năm, r-pac đã cung cấp các giải pháp chuỗi cung ứng cứng, mềm và chuỗi cung ứng cho các nhà bán lẻ và chủ thương hiệu. Ngày nay, r-pac vận hành cơ sở hạ tầng toàn cầu cung cấp cho khách hàng khả năng sản xuất trong nước, quản lý thương hiệu, đảm bảo chất lượng và giá cả cạnh tranh. r-pac đã mở rộng kinh doanh tại thị trường Việt Nam được gần 6 năm và mang đến một môi trường làm việc trẻ trung, rất năng động cho những ai yêu thích thử thách và muốn nâng cao kiến thức, kỹ năng trong ngành in ấn & nhãn mác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
CÔNG TY TNHH R-PAC VIỆT NAM được thành lập năm 2009.
Mission
- R-PAC VIỆT NAM luôn tập trung vào mục tiêu trở thành người bạn đồng hành tin cậy của mọi khách hàng. Chúng tôi thấu hiểu rằng, mỗi hành trình đều là một câu chuyện riêng, và chúng tôi tạo ra những trải nghiệm không gì sánh bằng để mang đến những kỷ niệm vô giá cho du khách.
Review R-PAC
Chế độ phúc lợi có lẽ chỉ ở mức trung bình, lương thưởng phải chật vật và thảo mai lắm mới có được nhưng cũng nhăm nhe cắt giảm
Lương thấp hơn thị trường nhưng các sếp nghĩ vậy là cao lắm rồi. Mỗi năm tăng lương vài trăm nghìn chả là gì so với mức vật giá leo thang