Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile:
The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:
- Recruitment & Training
- Employee Relations
- Employee engagement/ staff events & activities.
Key Accountabilities:
1) Recruitment and Training
- Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:
– Drafting and posting job vacancies on various platforms.
– Sourcing candidates.
– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.
– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.
- Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
- Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
- Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.
2) Performance Management Implementation
- Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
- Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
- Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.
3) Employee Relations
- Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
- Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
- Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
- Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
- Ensure compliance with employment laws and regulations.
4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities
- Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
- Collect and analyze employee feedback to propose improvement.
Yêu Cầu Công Việc
Education/ Training Qualifications
- Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.
Work Experience
- 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.
Knowledge of
- Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
- Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.
Skills (Ability to)
- Service mindset.
- Good communication.
- Proactive and responsibility.
- Well-organized and problem-solving abilities.
- Able to work accurately with attention to details.
- Ability to communicate in English is a plus.
- Able to build and maintain professional relationship.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập Đoàn Sailun được thành lập năm 2002, là công ty lốp xe tư nhân hạng A đầu tiên của Trung Quốc(Mã chứng khoán: 601058), tích hợp nghiên cứu và phát triển, sản xuất, bán hàng và dịch vụ lốp xe, được xây dựng tại Thanh Đảo, Đông Dương, Thẩm Dương và Việt Nam. Có các nhà máy sản xuất lốp xe hiện đại, với mạng lưới bán hàng và trung tâm hậu cần phục vụ Châu Mỹ và Châu Âu ở Canada, Đức và các nơi khác. Sản phẩm bán tốt ở hơn 100 quốc gia và khu vực ở Châu Âu, Châu Mỹ, Châu Á và Châu Phi.
Năm 2019, Tập đoàn Sailun đạt doanh thu khoảng 15,1 tỷ nhân dân tệ, đứng thứ ba trong các công ty lốp xe Trung Quốc và thứ 17 trên thế giới và xuất khẩu lốp radial bán thép đã đi đầu trong ngành công nghiệp lốp xe Trung Quốc trong 6 năm liên tiếp. Tập đoàn Sailun tiếp tục phát triển với tốc độ cao và lợi nhuận ròng năm 2019 tăng khoảng 79% so với cùng kỳ năm ngoái.
Công Ty Sailun Việt Nam được thành lập vào ngày 20 tháng 3 năm 2012. Có diện tích 40 hecta với tổng vốn đầu tư gần 800 triệu đô la. Nằm ở Khu công nghiệp Phước Đông, huyện Gò Dầu, tỉnh Tây Ninh, cách thành phố Hồ Chí Minh 55 km.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty Sailun Việt Nam được thành lập vào ngày 20 tháng 3 năm 2012. Có diện tích 40 hecta với tổng vốn đầu tư gần 800 triệu đô la. Nằm ở Khu công nghiệp Phước Đông, huyện Gò Dầu, tỉnh Tây Ninh, cách thành phố Hồ Chí Minh 55 km.
Mission
Tập đoàn Sailun lấy "Làm một lốp xe tốt" làm sứ mệnh của mình, với tầm nhìn "đạt được sự tự chủ về công nghệ, trí tuệ sản xuất và thương hiệu quốc tế để trở thành một công ty lốp xe có ảnh hưởng trên thế giới" vào năm 2025. Tuân thủ khái niệm nhân văn về "Tín nhiệm là sự tôn trọng tối cao", nhân viên được khuyến khích thể hiện đầy đủ tài năng của mình và nhận ra giá trị của chính họ, đồng thời đóng góp lớn hơn cho doanh nghiệp và xã hội.