The ideal candidate will be responsible for providing leadership and direction to the sales and marketing organizations within the company. By understanding the industry and economic trends, you will be able to accurately forecast for the teams and lead the teams' strategies for success.
Responsibilities
- Develop sales strategies to achieve business and sales goals
- Provide coaching to sales managers on the company's sales strategies
- Conduct market surveys, analyze consumer trends (both online and offline), evaluate competitors' market share to identify opportunities and challenges, and adjust business strategies accordingly
- Collaborate with relevant departments to design the layout, identify suitable product categories, and strategically assign tenants to maximize space utilization
- Develop detailed plans on pricing strategies, tenant incentives, and marketing programs to attract new tenants and maintain current lease agreements
- Establish performance metrics for leasing, monitor the leasing process, evaluate annual occupancy rates, and ensure financial goals are met
- Identify potential tenants, categorize and analyze different tenant groups, and implement customer service programs to strengthen tenant relationships
- Inspect and maintain tenant quality throughout the leasing process, ensuring brand image, product offerings, designs, and construction meet the center’s criteria and timelines
- Build a plan for replacing tenants in active projects to maintain high occupancy rates and rental income for each shopping center
Qualifications
- Bachelor's degree or equivalent experience in relevant area
- 10+ years' managing teams
- Excellent verbal and written communication in English
- Proficiency with Microsoft Office Suite
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.