Xanh SM is looking for an experienced Marketing Manager to oversee marketing operations and deloy the company's marketing strategy and vision.
An excellent Marketing Manager is passionate about their profession and has great knowledge of trade marketing, and social marketing.
Responsibilities:
- Manage and controll the work of the Marketing Department to develop the Vietnam + Laos market.
- Manage Online Marketing activities: Manage plans, quality, progress, and optimize budget.
- Manage Offline Marketing & Trade Marketing activities: Manage plans, quality, progress, and optimize budget.
- Plan and implement an overall Marketing strategy including plans designated by global MKT and the MKT plan of the Vietnamese market for the Online and Offline segments - Trade MKT
- Allocate resources, monitor and evaluate the effectiveness of Marketing campaigns.
- Coordinate closely with other departments in the company (Operations, PNS, Digital/Growth, Business,...) to ensure the synchronization and effectiveness of Marketing activities.
- Deploy MKT tools and solutions to automate marketing activities and interact with Customers.
- Coordinate with employees in the department and related departments to complete tasks within the scope of management.
Qualifications
- Proven experience as an MKT Manager or similar role in the Logistics/Transportation/Ride Hailing industry is big advantage.
- Demonstrable experience in developing efficient strategies and business plans for social marketing, trade marketing, and event organization
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.