Việc làm TVCP

Cập nhật 01/01/2025 11:56
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SẢN PHẨM TIÊU DÙNG TOSHIBA VIỆT NAM
Marketing Manager - Luxury
TVCP 3.7★
7 đánh giá 17 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
  • Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
  • Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
  • Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
  • Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
  • Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
  • Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
  • Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
  • Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.

Yêu cầu công việc

Experience

  • At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry

PROFESSIONAL & TECHNICAL COMPETENCIES

MARKET & CONSUMER INSIGHT

  • Identify market drivers
  • Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
  • Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
  • Obsess with driving footfall traffic to stores.
  • Develop integrated campaigns that work.
  • Integrate retail & shopper expertise.

ACTIVATION EXCELLENCE

  • Deliver excellence with agility and rigor.
  • Integrate sustainable, business consciousness.

COLLABORATIVE LEADERSHIP

  • Creates collaboration for bigger success.
  • Shares & leverages best practices.
  • Excellent stakeholder management and leadership skills
  • Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
  • Business savvy
  • Communication & problem-solving skills
  • Customer-oriented

REQUIREMENT EDUCATION

  • University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.

Job tags: Marketing Manager - Luxury Marketing Manager Luxury international luxury brand fashion brand lifestyle marketing communication marketing activation
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 12, Đường 15, Khu phố 4, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.


Review TVCP

3.7
7 review

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên

08/07/2024
Kỹ thuật viên tại Hồ Chí Minh

Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.

28/07/2024
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng tại Hồ Chí Minh

Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.

Những nghề phổ biến tại TVCP

Bạn làm việc tại TVCP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TVCP

TVCP

Click để đánh giá