Việc làm TVCP

Cập nhật 01/01/2025 11:56
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SẢN PHẨM TIÊU DÙNG TOSHIBA VIỆT NAM
Customer Marketing Manager
TVCP 3.7★
7 đánh giá 17 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

Role: To deliver overall KPI of Modern Trade to Develop & Deliver Cat/ Brands objectives per Channel/Customer (including volume, revenue, profitability etc) via Brand ITM activities, customer JBPs, insight-based categories development/customer development activities

Job Responsibilities

  • Develop & Deliver Category / Brand objectives for Modern Trade
  • Develop category/brand strategy & objectives across Modern Trade sub-channels
  • Develop & Execute category/brand guidelines in terms of visibility, brand engagement/communication, and pricing, for large formats based on insights of channel and shoppers
  • Plan, Develop & ensure execution of the New Launch plan and build new products in 6 months with KPI, tracking, and action plans accordingly
  • Plan, Develop & ensure execution of Brand ITM deployment with effective costing
  • Plan, Monitor & control effectively Budget: D&A (Promotion & Marketing fund), A&M Push, POSM production, TOT etc.
  • Call on all customer wiring assignments as planned and as per the customer wiring matrix to build good relationships with customers and to get insights from customers
  • Maximize Digital Marketing
  • Customers JBP
  • Plan, develop & ensure Insight-based Joint business planning activities per top customers, per ITM alignment
  • Responsible for customized big events of top customers (in JBP) fitting with channel insight/customer strategy, shopper insight & brand strategies
  • Support for Top-to-Top engagement with top customers & WCCE JBP with top customers
  • Category management & development
  • Do forecasting in monthly, rolling 3 months yearly MT, OP including new SKU
  • Do Category development per sub-channel, formats: Pack/mix/Pricing & Revenue management and or portfolio initiatives
  • Deliver CAT man with customers: assortment, opportunities to max portfolio, display, pricing, revenue management, pack mix, together with Cat Man project person
  • Develop Category growth driver and Category Development
  • Work/update regional/ Sector team to leverage best practices and/or to win regional/global customers re CMKT activities.
  • Develop promotion strategy, initiatives, category development plans to improve the business performance
  • Identify and evaluate new business opportunities & drive execution
  • Identify & Win New Business: Identify and evaluate new business opportunities (new launch/portfolio/ideas/POSM innovations) & ensure execution.

Your Team

Skills And Experience

  • Strong knowledge of MT channel, Customer strategy & channel Operation understanding,
  • Shopper Understanding per Sub Channel; Insight activator; Digital marketing understanding,

Category Management & Development including Revenue management

  • Capability in analysis channel/ brand/ price/ pack trends in MT channel vs total industry.
  • Strong communication/ interpersonal/ leadership skills to be able to communicate effectively with Senior Level Management of SPVB and Customers
  • Strategic thinking, strong analytical, problem-solving skills
  • Fluent in English & Computer skills (MS Office)

You can apply by sending your CV to [email protected]

Please be noted that only shortlisted profiles will be contacted

Education
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 12, Đường 15, Khu phố 4, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.


Review TVCP

3.7
7 review

09/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên

08/07/2024
Kỹ thuật viên tại Hồ Chí Minh

Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.

28/07/2024
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng tại Hồ Chí Minh

Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.

Những nghề phổ biến tại TVCP

Bạn làm việc tại TVCP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TVCP

TVCP

Click để đánh giá