We are looking for an enthusiastic marketing operation lead to join us. Our team is a well-blended mix of creative junkies, brand strategists, media performers, product developers, and number crunchers. Together, we hope to build the most unique and beloved tech brand in Vietnam.
You will be joining a team of fun, dynamic and fast paced individuals who embrace growth and the love for brand and marketing. We hope to get a great mind-like individual to join us and co-drive our brand towards the next tipping point.
What you will do
- Process and resource management:
- Build and implement systems and initiatives to make the creative and content production process smooth and productive yet fun for our team.
- Track and report the number of briefs received from business requests as well as team member’s workloads and deliverables.
- Arrange task traffic on a daily basis to boost the team’s efficiency and effectiveness.
- Forecast the amount of resources required to support different types of marketing activities and make recommendations for team leads/ managers on task assignment and teams’ performance.
- Partnership and outsourcing:
- Source and get quotations from outsourced partners (designers, copywriters, content writers) for different creative and content scopes.
- Nurture and maintain relationships with creative partners/content creators/agencies to ensure we have a high level of support system.
- Follow up with brief, contract and payment for outsourced work.
- Project Management:
- Work closely project owners, in-house creative teams and relevant partners to manage project deliverables on-time & in-full
- Managing project management documents such as the project plan, budget, schedule or scope statement, as directed by the project manager.
- Tools, production and other administration work:
- Manage the required tools, software and other needed support for the marketing team to function well.
- Manage the production workstream: such as merchandise and gifts for users.
- Executing a variety of project management administrative tasks such as contracts and terms of agree & billing.
- Solid organizational skills, including multitasking, time-management & detail-oriented.
- At least 3 years working in similar operation roles.
- You understand the marketing processes and are familiar with project management tools.
- You enjoy working with people and bringing harmony and fun for the team.
- You are organized and structured.
- You pay attention to details.
- You have excellent communication skills and a high level of flexibility and openness.
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.