Job Responsibilities
- Business Development:
- Ensure the execution plan following The PRUVenture Strategy & Direction, focusing on developing & accelerating young & dynamic full-time agents, sales leaders, high educated GAD generation to focus on growing Urban customer segments.
- Be responsible to planning and the sales activities and business activation plans to create prospects, attract Urban customers and expand the PRUVenture customer base.
- Be Responsible to maintain high productivity (case per active) and retention rate of PLs in his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible to build MDRT among his/ her Region align with the PRUVenture’s strategy.
- Be responsible for APE contribution by leading BDMs and Pru-Planners of the delegated Region to achieve and exceed the APE Target; Closely monitoring the Region monthly APE performance and timely address sales performance issue to minimize Channel’s business impact.
- Be Responsible to work with BDMs and PLs to collect Premium K2 as much as possible, aligning with PRUVenture’s strategy.
- Keep learning from best practices among PruPlanners, teams and competitors to fine-tune operation models and achieve higher results
- People Management:
- Be responsible for Pru-planner recruitment by proactively involving in the selection & recruitment process to achieve number of Pru-planner monthly new recruits set for the Region; and accountable to attract and retain Pru-Planners.
- Be accountable for sales quality and customer services by frequently/timely conducting sales coaching and providing service guidance to BDM and Pru-Planners to address all quality & service issues.
- Participate in training meetings/action plans in order to keep improving sales quality of PruPlanners and provide proper feedback to trainers.
- Be responsible for deploying and managing the implementation of EDP Program and accountable for keeping track of Pru-Planners learning and development plan.
- Recruit, retain and develop BDM to ensure capable sales force for PRUVenture
- Operation, Risk Management & Other:
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area of the PRUVenture South/Central/ North.
- Be responsible for deploying and implementing an effective incentive plan to create pay for performance culture and to increase Pru-Planner’s motivation.
- Be accountable for fostering a compliance culture as well as managing operational & compliance risks by liaising with the Compliance Coordinator to implement PVA internal controls & Group Compliance Policies.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
- Qualifications & Experience
- Bachelor’s degree in Business Administration/ Finance
- Advantage: Master’s degree
- 5-7 years of experience in frontline sales & customer management
- Working experience in Finance & Banking, Insurance industry is an advantage
- Knowledge and skill
- Good understanding of Insurance market and Financial services in Vietnam
- Good command of English in both writing and speaking
- Competencies
- Sales & Services Management
- Analytical Thinking, Business Analysis and Project Management
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation and Talent Magnet
- Assertive, Persuasive and influencing
- Communication and Negotiation
Không chỉ là đồ định hình đó là giấc mơ của hàng triệu phụ nữ Việt. Trong sự bão hoà của ngành thời trang rộng lớn với vô vàn “ ông to, bà lớn”, Feelsy xuất hiện như một bông hoa nhỏ độc và lạ nhưng lại cực kỳ thu hút. Mang đến giới mộ điều không phải sản phẩm thông thường, mà mỗi đường nét, mỗi thiết kế, mỗi kết câu lại ẩn chứa bên trong những công dụng khác nhau. Feelsy biến những ước mơ về một vóc dáng hoàn mỹ chỉ trong một sản phẩm thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2011
Mission
-
Đội ngũ Feelsy thấu hiểu khách hàng, và làm việc một cách nghiêm túc mang đến thị trường sản phẩm chất lượng và phù hợp. Mỗi sản phẩm khắc phục nỗi đau của khách hàng. Với thông điệp: “Là phụ nữ hãy biết yêu thương chính bản thân mình”, giúp cho nửa kia của thế giới có thể tự tin và luôn xinh đẹp.