8104
Serving the needs of all families with young children, Carter’s Inc. is the largest North American apparel retailer exclusively for babies and young children, encompassing Carter’s, OshKosh B’gosh, Skip*Hop and Little Planet brands. Meaningful work, constant learning, genuine people, and a community guided by core values that promote inclusion and innovation is in everything we do. There are many reasons to build your career at Carter's.
Candidates with strong experience and skills in Production Planning and Supply Chain Analysis in Apparel industry will fit this position.
Production Operations (Buy & WIP), PO, and Vendor Management
- Work directly with vendors to maintain accurate and timely production operation data in the systems
- Understand the logic and lead times of the Buy & Production and Time & Action (T&A) calendars
- Communicate with vendors and cross-functional teams (US Planning, Sourcing and HK Production Planning) to proactively support execution of manufacturing activities
- Identify potential delivery risks, outline possible root causes, work with vendors on solutions to eliminate or mitigate risks at the earliest stage
- Collaborate with other functional departments (Sourcing/QA/Logistics) to solve production and delivery related issues
- Act as a gatekeeper to ensure vendors’ commitment to all required production planning processes / rules
- Prepare and deliver production risk reporting, conduct analysis on delivery performance and drive for improvement
- Monitor timely shipment booking request and shipment closure utilizing automated reporting for designated vendors
- Participate in system/ reporting enhancement projects to strengthen operational efficiency
- Identify tools or reporting capabilities to further optimize data quality
- At least 4 years of working experience in Apparel manufacturing with advanced knowledge of end to end supply chain processes. Experience in US/Canada market is preferable
- Highly analytical, well organized, and systematic with problem-solving skills
- Willing to challenge status-quo and explore potential improvement opportunities
- Hands on and through risk analysis of production, sensitive to numbers
- Good command of written and spoken English
- Advanced communication skills; capable of providing direction and conveying concepts to vendors
- Advanced skills using Microsoft Office applications (Especially Excel)
Chi nhánh CMS (REDSTAR-CMS) là một trong các chi nhánh của Công ty TNHH Sao Đỏ Việt Nam, hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực xúc tiến thương mại, phân phối sản phẩm và cung cấp dịch vụ sau bán hàng cho các sản phẩm sắc ký, khối phổ và chân không của hãng Agilent Technologies (Mỹ). Kế thừa kinh nghiệm hơn 15 năm hoạt động trên thị trường cung cấp thiết bị của Công ty TNHH Sao Đỏ Việt Nam, REDSTAR-CMS có nền tảng vững chắc để mang đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, đáp ứng kịp thời các nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Văn hóa doanh nghiệp của chúng tôi luôn đề cao sự đóng góp của mỗi cá nhân cho tập thể. Chúng tôi chung tay hỗ trợ xây dựng một tập thể đoàn kết, khuyến khích nhân viên cống hiến thời gian và năng lực của mình cho một tập thể vững mạnh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
- Nguyên tắc kinh doanh của Công ty chúng tôi là luôn đặt lợi ích của khách hàng trên hết, giúp khách hàng phát triển bằng những giải pháp đón đầu nhu cầu phát sinh.