Mô tả công việc
- Develop and implement sales strategies to achieve company sales goals and objectives.
- Be responsible for managing all sales activities, and delivering sales targets
- Conduct market research and identify potential new customers, industries, and market segments.
- Prospect, qualify, and build a pipeline of new business opportunities
- Build and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders in prospective customer organizations.
- Conduct sales presentations and product demonstrations to showcase the value of our offerings and convert leads into customers.
- Negotiate and close sales deals to meet or exceed sales targets and revenue goals.
- Provide regular sales forecasts, make business plans, business performance reports to the senior management team.
- Stay up-to-date with industry trends, market conditions, and competitor activities to identify opportunities and stay ahead in the market.
Yêu cầu công việc
- Minimum educational requirements: Bachelor’s degree in business administration, Printing, Packaging, or other relevant fields
- At least 2 years’ experience in business-to-business sales, packaging/printing preferred
- Experience in Sales to large global organizations.
- Experience in leading a team.
- Great verbal and written communication skills
- Good command of English. Chinese is an advance.
- Able to manage, motivate, train, and develop self, team, and factories to achieve
- Good active listening, negotiation, presentation, communication, and management skills.
- Have systematic skill and sales management skill.
- People-oriented, results-driven, bring optimism and positive energy to the team.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and bonus
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
- Professional, dynamic working environment
- Opportunity for your long-term career development and advancement.13th month salary and extra bonus (depends on the business situation)
- Annual company trip
- Annual leaves to be increased 1 extra day every 5 years
- Annual salary review
- Salary: Negotiation
Tại An Lập Phát, chúng tôi tự hào trong việc tiên phong nâng tầm giá trị nhôm, dẫn đầu thị trường về các giải pháp ứng dụng nhôm cho cuộc sống an cư, vững bền để lập nghiệp và phát triển.
Năm 1998, khi thị trường nhôm Việt Nam vẫn còn nhiều mới lạ, sơ khai, cửa hàng Nhôm Đại Tân ra đời, mang thương hiệu nhôm Ynghua từ Đài Loan, đánh dấu bước khởi đầu cho hành trình ‘nhôm chất lượng cao’ về thị trường Việt Nam tại thành phố Hồ Chí Minh.
Với niềm tin Nhôm giúp đổi mới chất lượng cuộc sống, chúng tôi đã mở rộng mô hình kinh doanh, thành lập thêm các thương hiệu Đại Tân, Fuji đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của thị trường. Các năm tiếp theo, chúng tôi thiết lập hệ thống phân phối và sản xuất rộng khắp cả nước, trải dài từ Quảng Trị đổ vào Cà Mau, từng bước nâng cao tầm quan trọng của nhôm, đưa nhôm vào các ứng dụng thường nhật.
Năm 2015 – nhận thấy vai trò của Nhôm cần được đẩy mạnh, định hình rõ ràng hơn nữa, chúng tôi chuyển mình, để thật sự nâng tầm giá trị của Nhôm đặc biệt trong thiết kế, ứng dụng nội, ngoại thất. Chúng tôi đổi tên thành Tập đoàn Nhôm An Lập Phát – với mong muốn nhôm mang lại cuộc sống An cư, Lập nghiệp và Phát triển bền vững.
Nghiên cứu phát triển sản phẩm theo hướng hiện đại, tối ưu công năng và thiết kế thanh nhôm đạt chuẩn quốc tế, chất lượng cao, An Lập Phát đầu tư máy móc công nghệ theo chuẩn Châu Âu, đồng thời tập trung xây dựng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, liên tục tập huấn nâng cao trình độ chuyên môn, công nghệ hoá toàn bộ hệ thống vận hành, đồng hành cùng sự phát triển của thời đại, xoay quanh giá trị cốt lõi Chất lượng – Đổi mới – Bền vững.