Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job description
The HR Manager will provide comprehensive oversight of all areas of HRM, including recruitment, learning & development, compensation & benefits, and employee relations for its school’s system (CISS) and business units. HR Manager will report directly to the MD, perform a full range of duties, including but not limited to:
HR strategy and planning:
- Develop and implement HR strategies and initiatives that support the company's mission, vision, and strategic goals.
- Partner with senior leadership to identify HR priorities and align HR strategies with business objectives.
- Lead workforce planning efforts to anticipate and address staffing needs and talent gaps.
Performance Management and Development:
- Establish performance management processes to set clear expectations, provide feedback, and evaluate employee performance.
- Provide coaching and support to managers on performance management best practices and techniques.
- Identify opportunities for employee development and career advancement through training, mentoring, and succession planning initiatives.
Talent Acquisition and Management:
- Oversee the recruitment and selection process to attract and hire qualified candidates for key roles in the organization.
- Develop employer branding initiatives to position the company as an employer of choice in the securities industry.
- Implement effective onboarding programs to ensure new employees are integrated seamlessly into the organization.
Compensation and Benefits Administration:
- Design and administer competitive compensation and benefits programs to attract and retain top talent.
- Conduct regular benchmarking studies to ensure the company's compensation and benefits packages remain competitive in the market.
- Ensure compliance with relevant laws and regulations governing compensation and benefits.
Employee Relations and Engagement:
- Foster a positive work environment and company culture that promotes employee engagement and productivity.
- Handle employee relations issues and grievances in a fair and consistent manner, ensuring compliance with company policies and legal requirements.
- Develop and implement employee recognition programs to reward and motivate high performers.
HR Compliance and Risk Management:
- Stay abreast of changes in employment laws and regulations and ensure company policies and practices are compliant.
- Develop and implement HR policies and procedures to mitigate legal and regulatory risks.
- Conduct audits and assessments to monitor HR compliance and identify areas for improvement
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s or higher degree in HRM, Business Administration or relevant to the HRM field.
- At least 7-10 years’ experience in international HRM, relevant position of HR Director for K-12 education would be an advantage
- Proven experience in HR leadership roles within the industry relating to education and training or service industry
- In-depth knowledge of HR principles, practices, and employment laws.
- Strong leadership and management skills, with the ability to inspire and motivate a team.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build relationships at all levels of the organization.
- Strategic thinker with the ability to translate business objectives into HR initiatives.
- Analytical mindset with the ability to use data and metrics to drive decision-making.
- Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities effectively.
- Strong verbal and written communication in both Vietnamese and English
- Superior interpersonal and coaching skills including patience and ability to work well with staff at all levels.
- Hands on experience in administering a major HR software system e.g. HRIS, ERP, SAP etc.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Tại An Lập Phát, chúng tôi tự hào trong việc tiên phong nâng tầm giá trị nhôm, dẫn đầu thị trường về các giải pháp ứng dụng nhôm cho cuộc sống an cư, vững bền để lập nghiệp và phát triển.
Năm 1998, khi thị trường nhôm Việt Nam vẫn còn nhiều mới lạ, sơ khai, cửa hàng Nhôm Đại Tân ra đời, mang thương hiệu nhôm Ynghua từ Đài Loan, đánh dấu bước khởi đầu cho hành trình ‘nhôm chất lượng cao’ về thị trường Việt Nam tại thành phố Hồ Chí Minh.
Với niềm tin Nhôm giúp đổi mới chất lượng cuộc sống, chúng tôi đã mở rộng mô hình kinh doanh, thành lập thêm các thương hiệu Đại Tân, Fuji đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của thị trường. Các năm tiếp theo, chúng tôi thiết lập hệ thống phân phối và sản xuất rộng khắp cả nước, trải dài từ Quảng Trị đổ vào Cà Mau, từng bước nâng cao tầm quan trọng của nhôm, đưa nhôm vào các ứng dụng thường nhật.
Năm 2015 – nhận thấy vai trò của Nhôm cần được đẩy mạnh, định hình rõ ràng hơn nữa, chúng tôi chuyển mình, để thật sự nâng tầm giá trị của Nhôm đặc biệt trong thiết kế, ứng dụng nội, ngoại thất. Chúng tôi đổi tên thành Tập đoàn Nhôm An Lập Phát – với mong muốn nhôm mang lại cuộc sống An cư, Lập nghiệp và Phát triển bền vững.
Nghiên cứu phát triển sản phẩm theo hướng hiện đại, tối ưu công năng và thiết kế thanh nhôm đạt chuẩn quốc tế, chất lượng cao, An Lập Phát đầu tư máy móc công nghệ theo chuẩn Châu Âu, đồng thời tập trung xây dựng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, liên tục tập huấn nâng cao trình độ chuyên môn, công nghệ hoá toàn bộ hệ thống vận hành, đồng hành cùng sự phát triển của thời đại, xoay quanh giá trị cốt lõi Chất lượng – Đổi mới – Bền vững.