Mô tả công việc
Assess market usage behavior and destination/product coverage in that market while assessing potential prices to promote that market.
Report on flight route/visa policy/political-economic situation and tourism trend of that market & assess potential for destination/product or related reports that affect sales situation & market demand.
Classify partners (potential partners/new partners) and account planning, included all segments of that market such as leisure, MICE, Events, Corperates, partnerships... by month/quarter.
Sales activities/ sales call/ sales blitz as planned and report on progress.
Get KPIs on revenue, KPIs on Big Contracts, KPIs on new contracts and new partners arising for that market.
Propose specific sales programs/price policies for each market or each partner.
Propose promotional activities included in the package, free and paid to partners in parallel with KPI to measure, expected results and evaluate performance.
Propose fairs to promote tourism, trade, forum activities - associations...
Propose co-branding & co-marketing plans with agencies, airlines, social platform….
Quyền lợi được hưởng
Challenging and professional working environment
Discount when using Vingroup's products and services
Location: Vinpearl Head Office (Ha Noi / Ho Chi Minh City) and other destination based on requested
Working hour: from 9h00 to 18h00 from Monday to Friday, and two Saturday per month
Yêu cầu công việc
At least 4 year of experience in sales, marketing or related field.
Strong communication skills. Languages: English is a must
Ability to manage complex projects and multi-task.
Excellent organizational skills.
Ability to flourish with minimal guidance, be proactive, and handle uncertainty.
Proficient in Word, Excel, Outlook, and PowerPoint.
Yêu cầu hồ sơ
Tại An Lập Phát, chúng tôi tự hào trong việc tiên phong nâng tầm giá trị nhôm, dẫn đầu thị trường về các giải pháp ứng dụng nhôm cho cuộc sống an cư, vững bền để lập nghiệp và phát triển.
Năm 1998, khi thị trường nhôm Việt Nam vẫn còn nhiều mới lạ, sơ khai, cửa hàng Nhôm Đại Tân ra đời, mang thương hiệu nhôm Ynghua từ Đài Loan, đánh dấu bước khởi đầu cho hành trình ‘nhôm chất lượng cao’ về thị trường Việt Nam tại thành phố Hồ Chí Minh.
Với niềm tin Nhôm giúp đổi mới chất lượng cuộc sống, chúng tôi đã mở rộng mô hình kinh doanh, thành lập thêm các thương hiệu Đại Tân, Fuji đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của thị trường. Các năm tiếp theo, chúng tôi thiết lập hệ thống phân phối và sản xuất rộng khắp cả nước, trải dài từ Quảng Trị đổ vào Cà Mau, từng bước nâng cao tầm quan trọng của nhôm, đưa nhôm vào các ứng dụng thường nhật.
Năm 2015 – nhận thấy vai trò của Nhôm cần được đẩy mạnh, định hình rõ ràng hơn nữa, chúng tôi chuyển mình, để thật sự nâng tầm giá trị của Nhôm đặc biệt trong thiết kế, ứng dụng nội, ngoại thất. Chúng tôi đổi tên thành Tập đoàn Nhôm An Lập Phát – với mong muốn nhôm mang lại cuộc sống An cư, Lập nghiệp và Phát triển bền vững.
Nghiên cứu phát triển sản phẩm theo hướng hiện đại, tối ưu công năng và thiết kế thanh nhôm đạt chuẩn quốc tế, chất lượng cao, An Lập Phát đầu tư máy móc công nghệ theo chuẩn Châu Âu, đồng thời tập trung xây dựng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, liên tục tập huấn nâng cao trình độ chuyên môn, công nghệ hoá toàn bộ hệ thống vận hành, đồng hành cùng sự phát triển của thời đại, xoay quanh giá trị cốt lõi Chất lượng – Đổi mới – Bền vững.