As a Secretary/Team Assistant, this role will support various aspects of business operations as the business grows and scales.
Responsibilities:
1. HR-Internal hiring (tech & non-tech recruitment): (70%)
· Provide basic HR support for the team
· Support to source potential candidates for internal hiring
· Arrange and confirm appointments or interview.
2. Office Operations/Admin: (20%)
· Manage and support the day-to-day administration and operation of the office
· Screens and responds to incoming calls and emails
· Collate information, prepare and manage correspondence, reports and documents
· Minutes taking of meetings
· Organize and coordinate meetings, conferences, and travel arrangements
· Support in developing & implementing internal regulations and policies
· Support in organizing internal events such as employee birthdays, Women’s Day, etc.
· Support office facilities management/maintenance
· Any other ad-hoc tasks assigned from time to time.
3. Sales Admin: (10%)
· Support Sales team in drafting contracts/quotations
· Support clients’ information filing, updating records
· Support Customer Service/Success, Customer Relations
· Support the go-to-market activities to ensure successful launch and continuity growth
· Build relationships with external parties to expand brand awareness and raise business opportunities.
Requirements:
· Good English communication (both oral and written)
· Fast learner, resourceful, organized and autonomous
· Ability to work independently with minimal supervision and manage competing deadlines from multiple stakeholders
· Meticulous and pays attention to details
· Strong in organization skills, communication skills and ability to multitask
· Presentable appearance
Benefit packages:
- 12 days of annual leave, 1 birthday leave and 1 work anniversary leave
- Full SHUI payment
- Transparent working environment, tea break and happy hour
- Provided laptop and free parking
- Annual performance appraisal
If this job opportunity sounds like something you would enjoy doing, I would love to see your CV.
Inbox me via [email protected] or ping me here on LinkedIn for faster responses.
Thank you all!!
Công ty TNHH SX và TM Quân Đạt xin gửi lời cảm ơn đến Quý Khách hàng, Đối tác, Nhà Cung cấp đã tin tưởng, hợp tác và đồng hành cùng công ty chúng tôi trong suốt thời gian qua. Với mục tiêu trở thành nhà tư vấn thiết kế Façade và nhà cung cấp hàng đầu tại Việt Nam và khu vực, chúng tôi luôn dành sự quan tâm đặc biệt đến tài sản hàng đầu của công ty – đó chính là đội ngũ nhân sự.Trên tinh thần đó, Quân Đạt đang sở hữu nhiều nhân sự cao cấp, chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, đội ngũ công nhân lắp đặt với tay nghề cao đặt biệt là sự kết hợp chặt chẽ với các chuyên gia từ nhiều nước khác nhau. Công ty luôn hướng đến sự sáng tạo trong ứng dụng công nghệ thông tin vào quản trị doanh nghiệp và trang thiết bị phục vụ sản xuất tiên tiến trên thế giới. Bên cạnh đó hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 giúp kiểm soát tất cả các quy trình nhằm đảm bảo sản phẩm chất lượng tốt nhất trước khi xuất xưởng. Chúng tôi tin tưởng vào tương lai và tự tin vào khả năng đem đến cho Khách hàng những giá trị thiết thực và bền vững. Đây cũng chính là cam kết của chúng tôi đối với Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Khởi đầu là một xưởng nhỏ vào năm 1991, QUÂN ĐẠT hiện là nhà thầu mặt dựng hàng đầu về Thiết kế, Kỹ thuật, Gia công và Lắp đặt các sản phẩm nhôm kính như vách rèm, cửa sổ, cửa ra vào… cho các tòa nhà cao tầng, sân bay, khách sạn, khu nghỉ dưỡng và các dự án nhà ở trên khắp Việt Nam, Campuchia, Myanmar, Úc,.. và đang mở rộng sang các thị trường khác.
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.