Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibilities:
Project Management & Coordination:
- Lead the Project, ensuring clear communication between all stakeholders, including sales, technical support, production, and training teams.
- Coordinate with the Technical Coordinator to address technical bugs and new feature requests, ensuring issues are correctly tracked and resolved.
- Oversee the work of production and sales teams to update and maintain the experience library of new platform.
- Monitor the integration between different platform of Easia travel.
Technical Follow-Up:
- Evaluate and identify whether technical issues reported by sales teams are user errors, real bugs, or missing features.
- Design and manage the process for reporting bugs and feature requests
- Work closely with the Easia Technical Coordinator and project team to ensure timely resolution of technical issues.
Production & Content Management:
- Collaborate with Production Leader to monitor and update the production content across all destinations.
- Oversee the tracking and implementation of New Experience Requests and Experience Modifications
- Ensure consistency of content across destinations
Client Onboarding & Support:
- Develop and implement a clear Client Onboarding Procedure, including a Client Onboarding Request Form and detailed workflow
- Prepare checklists for sales teams to ensure all necessary steps are completed before onboarding new clients.
- Create and send template emails to announce the onboarding and activation of new client accounts.
- Maintain client relationships by ensuring ongoing support and regular communication for training and feedback.
Training & Communication:
- Ensure that internal teams (sales, production, reservation, contracting, project Team) and external stakeholders (hotels, suppliers) receive proper training on the new platform.
- Collect feedback from internal and external users to continuously improve the platform's performance and user experience.
- Consulting and validate guideline for internal process relate to new platform.
Reporting & Documentation:
- Ensure that all technical and production activities align with the overall business objectives and timeline.
- Monthly meeting with Country Directors and General director.
- Monthly update of the department report to Country Directors.
Manage the project team
- Manage project team in Vietnam
+ Weekly meeting with Team.
+ Review the workload of Vietnam team
+ Assign tasks to Vietnam team
+ Evaluate staff performance of the each member in Vietnam Team
- Supervise the project Team in other Destination (Thailand, Laos, Cambodia)
Yêu Cầu Công Việc
Key Skills:
- Strong project management skills, preferably with experience in software implementation or technical products.
- Excellent communication and coordination abilities across multiple teams and stakeholders.
- Experience with project management tools.
- Strong understanding of travel industry operations, especially in tour and product management.
- Problem-solving skills and a proactive approach to technical issues.
Qualifications:
- Bachelor’s degree in Project Management, IT or a related field.
- Experience in project management within the travel industry or software development.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH SX và TM Quân Đạt xin gửi lời cảm ơn đến Quý Khách hàng, Đối tác, Nhà Cung cấp đã tin tưởng, hợp tác và đồng hành cùng công ty chúng tôi trong suốt thời gian qua. Với mục tiêu trở thành nhà tư vấn thiết kế Façade và nhà cung cấp hàng đầu tại Việt Nam và khu vực, chúng tôi luôn dành sự quan tâm đặc biệt đến tài sản hàng đầu của công ty – đó chính là đội ngũ nhân sự.Trên tinh thần đó, Quân Đạt đang sở hữu nhiều nhân sự cao cấp, chuyên nghiệp, giàu kinh nghiệm, đội ngũ công nhân lắp đặt với tay nghề cao đặt biệt là sự kết hợp chặt chẽ với các chuyên gia từ nhiều nước khác nhau. Công ty luôn hướng đến sự sáng tạo trong ứng dụng công nghệ thông tin vào quản trị doanh nghiệp và trang thiết bị phục vụ sản xuất tiên tiến trên thế giới. Bên cạnh đó hệ thống quản lý chất lượng theo tiêu chuẩn ISO 9001-2008 giúp kiểm soát tất cả các quy trình nhằm đảm bảo sản phẩm chất lượng tốt nhất trước khi xuất xưởng. Chúng tôi tin tưởng vào tương lai và tự tin vào khả năng đem đến cho Khách hàng những giá trị thiết thực và bền vững. Đây cũng chính là cam kết của chúng tôi đối với Khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng chuyền
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Khởi đầu là một xưởng nhỏ vào năm 1991, QUÂN ĐẠT hiện là nhà thầu mặt dựng hàng đầu về Thiết kế, Kỹ thuật, Gia công và Lắp đặt các sản phẩm nhôm kính như vách rèm, cửa sổ, cửa ra vào… cho các tòa nhà cao tầng, sân bay, khách sạn, khu nghỉ dưỡng và các dự án nhà ở trên khắp Việt Nam, Campuchia, Myanmar, Úc,.. và đang mở rộng sang các thị trường khác.
Mission
Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.