Việc làm Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Cập nhật 22/11/2024 20:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH SXKD TMDV MiLan
Purchasing Officer | Nhân viên mua hàng
Công ty thương mại dịch vụ MiLan
42 việc làm 17 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 1 - TP HCM

Mô tả công việc

  • To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
  • To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
  • To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
  • To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
  • To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
  • To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
  • To review lower cost substitute materials with all departments.
  • To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
  • Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.

Quyền lợi được hưởng

  • ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
  • Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
  • Opportunity to grow within the property and across the world;
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
  • Year end bonus base on annual performance;
  • Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
  • Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
  • Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
  • Parking fee;
  • 2 duty meals at Staff Canteen;
  • Uniform covered by the Hotel;
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
  • Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
  • Knowledge of inventory management systems;
  • Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
  • Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
  • Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
  • National under local contract (Vietnamese candidate only).

Yêu cầu hồ sơ

Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.

If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.

Contact infor:

(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH SXKD TMDV MiLan
Công ty thương mại dịch vụ MiLan Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH SXKD TMDV MILAN là công ty hoạt động trong lĩnh vực cung ứng thực phẩm bánh tươi, suất ăn… kinh doanh tại các khu vực dành cho khách du lịch. Hiện tại, hệ thống kinh doanh của Công ty có mặt tại sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất, Cam Ranh
Do nhu cầu phát triển kinh doanh, chúng tôi mong muốn chào đón các bạn trở thành một thành viên của công ty chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Bạn làm việc tại Công ty thương mại dịch vụ MiLan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Click để đánh giá