Việc làm Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Cập nhật 22/11/2024 20:53
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH SXKD TMDV MiLan
Quality Assurance Call Center Officer/ Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng Cuộc gọi Tổng đài
Công ty thương mại dịch vụ MiLan
42 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Accountabilities

Quality Assurance (80%)

  • Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
  • Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
  • Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
  • Conduct training/ refresh training for CC staff.
  • Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
  • Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.

Back-up force for CC in daily work (10%)

  • Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints

Others (10%)

  • Join as a key member in CC’s activities, projects…
  • Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
  • Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
  • Perform other tasks as assigned by managers from time to time

Benefit

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College
  • At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
  • Good customer services experience, esp. at Call Center
  • Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
  • Effective communication skills: writing, speaking and listening.
  • Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
  • Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
14th Floor, 81-85 Ham Nghi Street, District 1, Ho Chi Minh City

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH SXKD TMDV MiLan
Công ty thương mại dịch vụ MiLan Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH SXKD TMDV MILAN là công ty hoạt động trong lĩnh vực cung ứng thực phẩm bánh tươi, suất ăn… kinh doanh tại các khu vực dành cho khách du lịch. Hiện tại, hệ thống kinh doanh của Công ty có mặt tại sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất, Cam Ranh
Do nhu cầu phát triển kinh doanh, chúng tôi mong muốn chào đón các bạn trở thành một thành viên của công ty chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Bạn làm việc tại Công ty thương mại dịch vụ MiLan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Công ty thương mại dịch vụ MiLan

Click để đánh giá