Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Tech-Link là công ty 100% vốn đầu tư Hồng Kông, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm từ silicones như: Linh kiện oto, hàng gia dụng và cung ứng nguyên liệu... Được thành lập từ năm 2014, hiện tại quy mô nhà máy gần 1500 nhân viên.
Trọng tâm chính của Tech-Link Silicones là sản xuất vật liệu và bộ phận silicon, xây dựng mối quan hệ chuỗi cung ứng lâu dài với khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi không ngừng nỗ lực để cung cấp các sản phẩm chất lượng cao với giá cả cạnh tranh. Công ty của chúng tôi là một trong những công ty hoàn thiện nhất về mặt sản xuất silicone; từ trùng hợp vật liệu đến sản xuất các bộ phận.
Tech-Link là công ty DUY NHẤT tại Việt Nam có khả năng xử lý đa dạng bao gồm đúc khuôn, ép phun, ép đùn, gia công và phủ . Điều này khiến chúng tôi trở thành nhà sản xuất silicone linh hoạt nhất trên thế giới.
Chúng tôi được chứng nhận chất lượng ISO9001 , IATF 16949 , ISO 14001 và BSCI .
Năng lực sản xuất của nhà máy ở Việt Nam của chúng tôi là hơn 25.000 tấn một năm