Mô tả công việc
- Handle escalated calls from representatives, perform the “Closed Loop” concept and act as an intermediary between customers and hotels when resolving issues. Focus on ensuring the timely resolution of reported customer issues.
- Assist management in hiring, training, scheduling, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; and serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearance are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; and thank guests with genuine appreciation. Answer guest questions regarding property services/features and hours of operation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided.
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- Offered 5 working days/week – 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 12 vacation days/year.
- Comply with government Public Holidays.
- And etc
Yêu cầu công việc
- Higher Diploma or bachelor's degree from university/college in Hospitality Management or related major.
- Minimum 02 year experiences in the same role, preferably with Marriott International brands
- Proficient in the use of Microsoft Office, PMS System
- Strong leadership and management skills
Yêu cầu hồ sơ
Or contact us via Zalo 0773401833 for further information
Tech-Link là công ty 100% vốn đầu tư Hồng Kông, hoạt động trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm từ silicones như: Linh kiện oto, hàng gia dụng và cung ứng nguyên liệu... Được thành lập từ năm 2014, hiện tại quy mô nhà máy gần 1500 nhân viên.
Trọng tâm chính của Tech-Link Silicones là sản xuất vật liệu và bộ phận silicon, xây dựng mối quan hệ chuỗi cung ứng lâu dài với khách hàng của chúng tôi. Chúng tôi không ngừng nỗ lực để cung cấp các sản phẩm chất lượng cao với giá cả cạnh tranh. Công ty của chúng tôi là một trong những công ty hoàn thiện nhất về mặt sản xuất silicone; từ trùng hợp vật liệu đến sản xuất các bộ phận.
Tech-Link là công ty DUY NHẤT tại Việt Nam có khả năng xử lý đa dạng bao gồm đúc khuôn, ép phun, ép đùn, gia công và phủ . Điều này khiến chúng tôi trở thành nhà sản xuất silicone linh hoạt nhất trên thế giới.
Chúng tôi được chứng nhận chất lượng ISO9001 , IATF 16949 , ISO 14001 và BSCI .
Năng lực sản xuất của nhà máy ở Việt Nam của chúng tôi là hơn 25.000 tấn một năm