Các phòng ban đang tuyển dụng tại GEARVN

Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Công nghệ thông tin

Việc làm GEARVN

Cập nhật 12/02/2025 19:47
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI GEARVN
E-Commerce Tier 2 Service Specialist
GEARVN 1.6★
38 đánh giá 45 việc làm 24 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Tier 2 Service Specialist role who is responsible for handling escalations and complex cases within the Customer/Seller/Creator Service team.

Roles & Responsibilities

  • Manage customer/seller/creator enquiries escalated by Tier 1 teams in CRM tool.
  • Identify root cause of escalated issues and provide appropriate resolutions in order to deliver excellent service. Summarize the Q&A and log in to the knowledge management tool.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Coordinate with other teams/ departments to resolve customer issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations.
  • Look for opportunities to identify ongoing issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Respond to internal and external customer escalations quickly, proficiently and professionally while meeting specific quality expectations.
  • Adhere to established procedures and guidelines while providing quality customer service in order to meet and exceed department standards.
  • Engage sellers to develop long-term relationships and confidence in TikTok E-commerce.
  • Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
  • Look for opportunities to identify on-going issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
  • Support ad-hoc projects and initiatives per business needs.

Qualifications

  • BA/BS degree or equivalent practical experience.
  • Requires a minimum of 2 years' experience in a customer service environment.
  • Demonstrates effective, clear and professional written and oral communication.
  • Eager to learn, initiative taker and problem-solver.
  • Proactive and continuous improvement attitude.
  • High problem solving and priority skills.
  • Thrives in fast and dynamic environments.
  • Ability to work under high pressure.
  • Support business in shifts by following the local labor laws.
  • Meticulous and organized.
  • Have a good temper to handle disputes and emergencies.
  • Must be customer service and result-oriented.
  • Excellent skills for communicating and relating with both team members and customers.
  • Experience in eCommerce or marketplace platforms is a plus.
  • Works comfortably with Microsoft Word and Excel.
  • Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
78-80-82 Hoàng Hoa Thám, Phường 12, Quận Tân Bình

Đồng hành cùng chúng tôi, bạn sẽ có những cơ hội tốt nhất để tạo dấu ấn trong ngành IT. GEARVN tin rằng bạn chính là nền tảng vững chắc nhất, giúp chúng tôi bức phá giới hạn của thị trường và tiến xa hơn nữa.

1. Sứ mệnh
Kiến tạo những giá trị bền vững cho sự phát triển của đất nước dựa trên việc sử dụng các giải pháp và thiết bị công nghệ cao. Đóng góp một phần trong quá trình chuyển đổi số của Việt Nam.

2. Tầm nhìn
Trở thành doanh nghiệp cung cấp giải pháp và thiết bị về công nghệ hàng đầu Việt Nam

3. Giá trị cốt lõi – Đồng hành

  • Xã hội:
    - Tiên phong xu hướng công nghệ
    - Truyền tải công nghệ
  • Đối tác:
    - Đề cao chữ tín
    - Hợp tác bền vững
  • Sinh ra từ game thủ với sứ mệnh phục vụ game thủ
  • Khách hàng:
    - Hài lòng về trải nghiệm
    - Cam kết về dịch vụ
  • Nhân viên:
    - Đào tạo kỹ năng
    - Phát triển sự nghiệp

 


Review GEARVN

1.6
38 review

03/01/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nói chung làm ở đây cũng ổn nhưng mà chỉ ưu tiên lấy kinh nghiệm, đừng có mơ việc thăng tiến xa (CTT)

20/02/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ở khối vận hành, nhân trí và trình độ của người cầm các vai trò quan trọng không cao (CTT)

12/02/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty đang lỗ rất nặng, vốn thì yếu mà mở showroom liên tục (CTT)

Những nghề phổ biến tại GEARVN

Bạn làm việc tại GEARVN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GEARVN

GEARVN

Click để đánh giá