Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Understanding Con Cung people working in the retail environment in terms of capabilities and expectations in order to conduct projects and activities that improve the employee experience (EX) and engagement along their journey at Con Cung.
- Communicate and collaborate with external bussiness partners to run Con Cung Employee Engagement Programs
- Continously observe and learn the people development and engagement trend (techniques, channels, stories...) to propose inniatives and solutions to line manager
- Coordinate with cross-functional departments to drive the PD Projects
- Act under compliance to be the ambassador of Con Cung culture to promote Con Cung core values
- Execute the approved plans and projects of the People Development Department (PD)
- Schedule and conduct recruitment strategy and project to fulfill the company expansion plan
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Commerce/Human Resources/Marketing experience in Hospitality
- At least 1-year experience in service office field
- Fluent in using Microsoft Office application (Excel, Powerpoint,...)
- Able to use Photoshop, AI, and other design application is a plus
- Ability to effectively communicate information and ideas in written and verbal format
- Willing to work cross-functionally and under high pressure
- Proactive, logical, innovative and creative thinker and doer
***Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 23 - 29
- Thời gian làm việc: Working time: 08h30 - 17h30 (Monday - Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.