Mô tả công việc
• Documentation and Follow-ups
• Project Coordination
• Operational Support
• Event Management
• Miscellaneous Duties
Quyền lợi được hưởng
Flexible Scheduling
Opportunity to earn additional income through tips from satisfied guests
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Career Advancement: Opportunities for promotion to lead hostess or supervisory roles, and potential for growth within the hospitality industry.
Training and Development: Ongoing training programs to enhance your skills and knowledge in customer service and hospitality.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Yêu cầu công việc
• Education: Bachelor’s degree in any discipline.
• Experience: Minimum 2-3 years in secretarial or administrative roles. Experience in operations or the hospitality industry is highly desirable.
• Skills:
o Proficient in computers and office equipment.
o Excellent English communication skills, both written and spoken.
o Highly organized, detail-oriented, and with a pleasant personality.
o Strong interpersonal and communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone: 028.38226838
Công ty TNHH Thương mại Milano hoạt động chủ yếu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối, nhượng quyền và kinh doanh các sản phẩm đồ uống (không cồn). Hiện tại Công ty đã có hơn 1.400 cửa hàng nhượng quyền trên khắp cả nước. Trong năm nay, công ty phát triển thêm chuỗi thương hiệu Milano Premium với mong muốn mang đến một luồng gió mới cho ngành F&B nói chung và cà phê nói riêng. Mục tiêu của Milano Coffee là xây dựng một đội ngũ trẻ, năng động, sáng tạo mang lại sự phát triển hưng thịnh cho công ty trong hành trình những năm tiếp theo. Do đó, Công ty luôn mở ra nhiều cơ hội việc làm cho ứng viên và đào tạo sâu về chuyên môn nghiệp vụ. Hãy trở thành một thành viên của đại gia đình Milano Coffee các bạn nhé.