![Công Ty TNHH Thương Mại Nga Việt Công Ty TNHH Thương Mại Nga Việt](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-1692695678.png)
1. Receiving sample order from customer to give them sample product.
2. Advise and confirm materials: such as (Fabric direction, kind of PU and H/T Logo, Sublimation, Pad printing, silk printing information) to get correct order information.
3. Keying in the sample orders on ERP and send email to the related department to request to produce sample.
4. Tracking and updating the status of sample orders to customer. Updating ETD of sample orders to customer to get their acceptance, then arrange shipping date base on that.
5. Collaborate with Sample Room team to open the sample size, HT logo, and Sublimation to get approval for sample order.
6. Working with costing team to cost out the product and provide the quotation to customer's demand (new logo design, last, fabric, process.... Or cost option for comparison).
7. Contact with purchasing team to get fabric quotation and related limitation of fabric.
8. Create PI & CI of sample order on O2 ERP system to send to customer.
9. Making shipping list plan and info customer shipping document to catch customer timeline.
10. Follow raw material and product testing to make sure the sample meet or exceed customer standards.
11. Issuing Sale contract to customer to get the agreement on the detail trade terms, payment term, deliver method, ...
12. Issuing Monthly debit note to customer, tracking payment status to make sure all payment on time.
13. Check the accuracy of the daily shipping report before the reporter updates the accounting team to make sure all the information is correct.
14. Contacting directly to logo and fabric vendor on special cases (pushing urgent order delivery, checking urgent information for new material, ...) to get material urgently, then could finish sock liner intime to deliver out.
15. Giving instant advise/suggestion regarding to material and tooling to customer upon request, then customer could develop suitable sample for their project.
16. Communicating to customer via email, Apps and phone to make sure finish daily job well.
17. Following correctly and timely all standards development policies to giving customer the correct advice and profit for company.
18. Daily support on enquired information regarding Sample Development from Production, CS, KIO, PPC, PD, QC, Purchasing, Sales, Costing, Accounting => by giving needed information when they request to help them finish job smoothly.
19. Transferring product tolerance/ product key features to BOM, and KIO Team, then BOM to clarity and accuracy accordingly.
20. Keying in BOM SKU and Price of insole to ERP, then later on people to track it if need.
21. Keying in Price of insole to ERP for recording and making packing list, PI/CI, Sales reports.
22. Making total PKL, send to customer for confirmation then send to Accounting Department to open customs declaration.
23. Handling exceptional cases (complaints, delay, claim, deduction, NG,) from customer to find action plan, and improve to customer.
24. Preparing price requirement for costing department to make the quotation, send customer for confirmation.
25. Working with US Sales for development direction, and Brand's direction, so could have enough knowledge to apply to current job.
26. Check with customer for production forecast/ buy plan for our planning team buy correct raw material.Yêu Cầu Công Việc
Education & Knowledge: College/ University
Foreign language: English communicating
Experience: At least 2 - 3 years' experience in PDCS position at manufacturing. Priority for footwear industry
Other skills:
Time management skills
Communication and Negotiation skill
Problem solving
Can use ERP systemLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
![Công Ty TNHH Thương Mại Nga Việt Công Ty TNHH Thương Mại Nga Việt](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-1692695678.png)
Được thành lập từ năm 2006 và được biết đến với tên giao dịch quốc tế là Nga Viet Trade Co., Ltd.
Chúng tôi chuyên nghiên cứu, đưa ra thị trường những sản phẩm chất lượng, gồm nhiều thể loại dược phẩm, thực phẩm bảo vệ sức khỏe, mỹ phẩm, vật liệu y tế…. Các nguyên liệu chế tạo sản phẩm được chắt lọc từ những tin hoa quý hiếm tự nhiên, an toàn, lành tính, được thông qua khâu kiểm duyệt nghiêm ngặt với hệ thống nhà máy sản xuất bằng công nghệ tiên tiến trong và ngoài nước, đạt chuẩn GMP. Hiện nay, hệ thống phân phối sản phẩm của Nga Việt đã có mặt tại hầu hết các nhà thuốc trên toàn quốc.
Nga Việt luôn hoạt động với phương châm: “Vì Một Sức Khỏe Việt” – Chúng tôi đảm bảo mang đến những sản phẩm hiệu quả vượt trội cùng dịch vụ hoàn hảo nhằm cải thiện và nâng cao chất lượng cuộc sống con người.
Niềm vui và sức khỏe của mọi gia đình là niềm vui của chúng tôi.
Những nghề phổ biến tại Thương Mại Nga Việt
Bạn làm việc tại Thương Mại Nga Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Thương Mại Nga Việt](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-1692695678.png)