Mô tả công việc
• Engage in providing service and an overall F&B experience to guests.
• Assume full responsibility for outlet performance in the absence of the Outlet Manager or Assistant Outlet Manager.
• Manage outlet operations on daily basis ensuring an effective and positive working environment at all times.
• Ensure outlet setup and ambience following concept guidelines.
• Be responsible for outlet orderliness and cleanliness both front and back of house.
• Monitor the outlets’ mise-en-place process following opening and closing checklists.
• Handle guest inquiries, notice comments or complaints and report accordingly.
• Monitor cashiers and be able to perform cashier functions when required, including managing cash flows and submission of required financial reports.
Additional responsibilities as below:
• Support other F&B operations outside of assigned outlet when required.
• Undertake any reasonable additional tasks as assigned by the Food and Beverage Operations Manager to ensure the overall success of F&B department.
Quyền lợi được hưởng
- Salary is always paid on the last day of the month along with Service Fee divided from 5% of the hotel's revenue
Lương luôn luôn trả đúng ngày cuối của tháng cùng với Phí phục vụ được chia từ 5% doanh thu của cả Khách sạn
- Social insurance is paid from the first day of probation and over 100% of salary on the contract
Bảo hiểm xã hội đóng từ ngàngay đầu thử việc và đóng trên 100% lương trên Hợp đồng
- Accident insurance is purchased 24/7 (during and outside working hours) from the first working day
Bảo hiểm tai nạn được mua 24/7 (trong và ngoài giờ làm) ngay từ ngày đầu đến làm việc
- Be trained in relevant knowledge, do well and have opportunities for promoting
Được đào tạo các kiến thức liên quan, làm tốt có cơ hội thăng tiến
- The working environment follows the culture of Hilton Group, an American hotel management group that has been on the market for more than 100 years.
Môi trường làm việc theo văn hóa của tập đoàn Hilton, một tập đoàn quản lý Khách sạn của Mỹ đã có mặt trên thị trường hơn 100 năm qua.
Yêu cầu công việc
• Experience in working with operation reports, POS system and cashier reports.
• Ability to adapt, comply and provide trainings of Food and Beverage brand standards.
• Ability to supervise, develop and guide a team of different positions.
• Flexibility to respond to a range of different work situations.
It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
• Hotel experience
• Familiar with Property Management Systems
• Experience in a similar position
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc chuyên kinh doanh, phân phối, sản xuất các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam với các thương hiệu hàng đầu thế giới như Herman Miller, Merryfair, Fursys, Bestuhl, The City, The Metro (www.thecity.com.vn). Chúng tôi đã hoàn thiện hệ thống showroom tại 3 thành phố lớn HCM- HÀ NỘI- ĐÀ NẴNG.
Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH TM Rồng Phương Bắc là công ty chuyên cung cấp các sản phẩm nội thất văn phòng tại thị trường Việt Nam được thành lập năm 2008
Mission
- Với tầm nhìn là thương hiệu uy tín dẫn đầu trong phân khúc cấp trung-cao cấp, chúng tôi cam kết sẽ mang lại sự trải nghiệm sản phẩm nội thất văn phòng hòa cùng không gian làm việc hiện đại, tiện ích và thư giãn.