WHAT YOU'LL BE RESPONSIBLE FOR:
Take role PM of team 7 members and SM in customer view
The candidate should be the Scrum Master (SCRUM/LeSS) for the team, leading the activities of
grooming and maintaining the product backlog.
This candidate is more emphasis on soft skills and meeting facilitation, driving to resolution rather than
on technical skills
Risk management skills.
Contribute to backlog management, prioritization within the team.
Prepare user stories to agree with team and Product Owner.
Contribute towards release planning and release signoffs.
Adhere to organizational guidelines and process.
Technical background is nice to have, good knowledge of Banking is an advantage.
Facilitating discussion, decision making, and conflict resolution when discussing issues across squads.
Possess strong problem solving, analytical skills with an ability to handle multiple tasks & prioritize
accordingly.
Demonstrated ability to effectively communicate, troubleshoot, and problem.
Strong interpersonal & negotiation skills in dealing with multiple stakeholders.
Must be flexible, adaptable, and can work in a fast-paced changing environment.
Analytical and conceptual thinking skills.
Excellent documentation skills.
JOB QUALIFICATIONS
Fluency in English is required (nice to have Japanese, Chinese, French...)
A bachelor’s degree in Computer Science or related. PMP or an equivalent Agile (SCRUM, LeSS)
certification would be considered an asset.
At least 3 years’ experience in a Project Manager or Program Manager role
Possess excellent verbal and written communication skills.
Familiar with MS Project, JIRA/Confluence for dashboards, boards configuration, burndown, and
similar tools
Applicable knowledge of the technologies used by the team.
Good skills and knowledge of servant leadership, facilitation, situational awareness, conflict resolution,
continual improvement, empowerment, and increasing transparency.
Knowledge of various well-documented patterns and techniques for project management.
A proven record of leading and supporting
Thành lập năm 2018, Miniti ( Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Miniti Việt Nam) là đơn vị chuyên cung ứng các mặt hàng gia dụng thiết yếu, với đa dạng các chủng loại sản phẩm. Miniti hiện đang sở hữu nhiều siêu thị trên địa bàn hà nội, phục vụ hàng ngàn khách hàng mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực phát triển và mở rộng hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành