ROLE OVERVIEW
A driven and talented team player to add to our Delivery team. You will be working with potential clients in the US and Japan to deliver AI-driven and Process Automation solutions. The Project Lead will be responsible for coordinating internal and external people and processes for the flawless execution of projects, ensuring that entrusted projects produce the desired results.
YOUR SKILLS AND EXPERIENCE
You will:
- Assist the Project Manager in leading projects from requirements definition through deployment, identifying schedules, scopes, budget estimations, and implementation plans, including risk mitigation.
- Coordinate internal and external resources to ensure that projects adhere to scope, schedule, and budget.
- Help in resolving issues and providing technical and business solutions.
- Analyze project status and report issues to the Project Manager in a timely manner.
For the role you need to be highly self-learning driven and have the following skillset:
- Excellent business communication in English (IELTS 6.5+ or TOEIC 750+ - Nice to have).
- Good knowledge and experience in software solutions and SaaS products.
- Nice to have knowledge and experience in AI solutions, especially in the Computer Vision domain.
- Nice to have PMP certification or Project Management course completed certification.
- Good critical thinking and problem-solving mindset.
- Excellent verbal, written communication, and presentation skills.
- Excellent multi-tasking and interpersonal skills.
- Be at least 1 year of experience as a Project Leader or relevant position (BA, PM, PO, Project Coordinator,…)
With our innovative development, we are more than happy to offer to its hard-working employees:
· An extremely friendly and professional working environment with talented teams.
· Ongoing training and personal development.
· The chance to work on challenging projects to expand the Japanese and US markets.
· Promising career for highly motivated top performers in a variety of other roles.
If you are a strong match to the specific requirements for this role then please apply with a CV as soon as possible.
Contact information:
Email: [email protected]
Skype: NhiTTQ Rainscales
Thành lập năm 2018, Miniti ( Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ Miniti Việt Nam) là đơn vị chuyên cung ứng các mặt hàng gia dụng thiết yếu, với đa dạng các chủng loại sản phẩm. Miniti hiện đang sở hữu nhiều siêu thị trên địa bàn hà nội, phục vụ hàng ngàn khách hàng mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực phát triển và mở rộng hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành