Palfish Singapore Vietnam

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Trường Quốc tế
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Palfish Singapore Vietnam

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Giáo dục

Việc làm Palfish Singapore Vietnam

Cập nhật 25/10/2025 12:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Trường Quốc Tế Palfish Singapore - Vietnam
Customer Service Manager
Palfish Singapore Vietnam
87 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 25 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/08/2025
Hạn nộp hồ sơ: 11/09/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Lead customer support teams, handle issues, and ensure customer satisfaction. Oversee daily customer service operations and team performance.

  • Develop strategies to improve service quality, resolve customer issues, and enhance the overall customer experience.

  • Provide regular reports on achieved results and propose improvements when necessary.

  • Manage and ensure customers receive timely and effective support while leading the team to meet service goals. Train, mentor, and develop customer support staff.

  • Develop and implement customer service policies and best practices.

  • Monitor key performance indicators (KPIs) such as response time, resolution rate, and customer satisfaction scores (CSAT).

  • Analyze customer feedback to identify opportunities for service improvement.

  • Collaborate with sales, marketing, and product teams to enhance the customer experience.

  • Manage customer support tools and CRM software.

  • Ensure compliance with company policies and industry regulations.

  • Stay updated on trends and technologies in the customer service field.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2 years of experience in a similar role, preferably in online education, online healthcare, hospitality, or similar fields, with a strong preference for education. Candidates with strong foreign language skills or expertise in English pedagogy are prioritized.

  • Solid knowledge of CRM software (Salesforce, Zendesk, Freshdesk, HubSpot, etc.). Experience in analyzing customer data and implementing service improvements. Understanding of best practices and industry standards in customer service.

  • Excellent problem-solving and conflict-resolution skills. Proactive, with a strong sense of responsibility.

  • Ability to lead, train, manage, and motivate a support team.

  • Strong communication and interpersonal skills. Ability to handle high-pressure situations and escalations.

  • Willingness to work overtime when required and readiness to handle work-related pressure.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
5th Floor, No. 35 Le Van Thiem, Stellar Garden Building, Thanh Xuan.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 18 Tr - 25 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH Trường Quốc Tế Palfish Singapore - Vietnam
Palfish Singapore Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Stellar Garden 35 Lê Văn Thiêm, Thanh Xuân, Hà Nội

PalFish là tổ chức giáo dục có trụ sở ở Singapore, với các văn phòng ở khắp nơi trên thế giới. Được thành lập từ năm 2015, đến nay PalFish đã trở thành Nền tảng tiếng Anh trẻ em trực tuyến 1-1 lớn nhất thế giới. Học ngôn ngữ là không thể thiếu cho giai đoạn phát triển ban đầu của trẻ, quan trọng cho sự thành công suốt cuộc đời và sự phát triển trong tương lai, PalFish luôn nỗ lực vì điều đó


Những nghề phổ biến tại Palfish Singapore Vietnam

Bạn làm việc tại Palfish Singapore Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Palfish Singapore Vietnam

Palfish Singapore Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo